úterý 19. ledna 2021

Nedodržuji proti kovidová nařízení...

 

...a začínám den v příjemné a velké společnosti.

Bonusem je, když je nasněženo a sluníčko zdobí horizont.






Moji návštěvníci ani já nemáme roušky, zato dodržujeme předepsaný rozestup. Všichni jsme spokojeni, máme se čím zasytit,... každý to co má rád.

 Já, hezky v teple verandy chleba, máslo, med a karo se sójovým mlékem.



Veverka na stromě ořechy🐿 z domácí produkce a...





 





... různorodá sešlost opeřenců na i pod krmítkem, slunečnicová semínka 🙂







Jak nezačít příjemně den ...
...v tak krásné společnosti?!
❄️☀️❄️

Jak začínáte denVy?

Váš

Lezarts

hezky v teple.

P.S. Knihu “Houpačky” , jsem přečetla jedním dechem za jedno odpoledne. Musím konstatovat, že jsem proti protagonistkám “ořezávátko”. Ještě nemám zcela jejich věk, tak snad mám čas to ještě dohnat. Knihu doporučuji, zabývá se tématem, kterému se věnuje jen málo autorů s takovou “intimitou”😉

P.S.S. Můj problém s přidáváním komentářů na blogy se opět objevil, tak opět na většině blogů se nezobrazují ☹️👎🏻ani mém vl😡



19 komentářů:

  1. já začínám den vzpomínkou a pláčem na mého taťku který díky takovým jako jsi ty kteří nedodržují nošení roušek a tím pádem nechrání ale přímo ohrožují život toho koho potkají zemřel na covid....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale to jsi špatně pochopila, velkou společností jsou zvířátka a veverka a ptáčkové přeci roušku nenosí...Lenka

      Vymazat
  2. Je mi líto, asi jste si správně nepřečetla celý článek...myslím , že sama doma nemusím nosit nosit roušku a ani moje zvířecí společnost na zahradě.
    Přeji, aby čas brzo zahojil Váš smutek.

    OdpovědětVymazat
  3. Renatko, snídáš moc hezky, v hezké společnosti. A ten výhled do zahrady, to je nádhera!
    Užij si příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeden z momentů dne na který se těším a když je ☀️, tak to je moje dobíjecí stanice.
      Přeji pohodu a čas na procházky😊

      Vymazat
  4. Vstávám docela brzy (i když nemusím), takže naše zahrada je ještě ve tmě. Ale později zahradu obhlížím taky ,,bez roušky", ptáctvo v krmítku zahlédnu, ovšem o veveří návštěvě si mohu nechat jenom zdát :-).
    Klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veverka je letošní bonus u snídaně. Je to krásný a šikovný tvoreček, máme les hned za plotem, tak to nemá daleko na mňamku😋

      Vymazat
  5. Také na své zahradě roušku nenosím a nosit nebudu.
    Rozhodně neznevažuji opatření, což ty také ne, ale na svém pozemku a bez přítomnosti dalších osob toto nedělám a dělat nebudu. Zde totiž poprvé za den vydechnu bez roušky.
    Ta veverka je boží, mám jich u baráku taky pár, jen ještě nemám takové šikovné zařízení, budu ho muset pořídit.
    Krásné zimní dny, koukej s těmi komentáři něco dělat, chybí tvé vtipné a šikovné věty :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondy, nejen, že pisatelka má problém se čtením, ale asi se psaním...nepodepsal se.
      Ještě, že můžeme doma chodit “nahoře” bez😷😊.
      Krmítko pro veverky mi vyrobil kámoš, takovém Šikula.
      Pracuji na zkrocení komentářů, až se mi 🤯
      Zatím pá, pá do podzámčí😉

      Vymazat
  6. Také ráno pozoruji z okna kuchyně při přípravě snídaně sýkorky, kosáky při náletech na naše tři krmítka. Je radost je pozorovat, den začíná...
    Paní si evidentně přečetla jenom nadpis příspěvku, škoda, že nedočetla až do konce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať žijí opeřenci😊😊😊 ...trocha něžnosti po ránu do brutální reality.
      Myslím, že pisatelka je ukázkou sorty lidí, kteří si přečtou i v novinách jen titulky a pak to takhle dopadá- desinformace populace😉

      Vymazat
  7. Moc hezké snímky, ptáčky u nás na zahradě vidím při snídani z okna také, ale ta veverka...To je tak krásný ! Jako by vyskočila z mojí milované knížky z dětsví O veverce Zrzečce. Hezký den a hezké další snídaně se zvířátky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ta naše návštěvnice veverka je černá a má bílé bříško, prostě krasavice👍 Byla jsem na návštěvě u panenek v domečku, hned bych se k nim nastěhovala, obzvláště, když mají Modrou kavárnu za rohem😊!
      Děkuji za návštěvu, kavárenská povalečka☕️

      Vymazat
  8. Tento článek se mi líbí, jak fotky, tak slova, je to s nadsázkou a tu miluji. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nadsázka je koření- na každé života bolení😊 Vítej spřízněná duše!

      Vymazat
  9. Krásna a príjemná spoločnosť a nádherné prostredie! Ani ja by som nemala rúško v takej spoločnosti ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za pochvalu!
    Jak bychom si jinak s 😷 mohly pochutnat😊.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je opravdu dokonalá ranní společnost. Na tu opravdu roušky nejsou potřeba. Na naší zahradě také bydlí černá veverka, tak jí mám možnost občas pozorovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu.Škoda, že jenom na blogu, a ne k snídani😊
      Přeji hezké chvíle při pozorování veverky❄️

      Vymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.