středa 27. ledna 2021

C jsme tu měli, už...


...v 80 letech!!!

Že si nevzpomínáte??? 

Jednalo se o opravdové šílenství, kdo neměl C, jako by nebyl😊 

Děti je sbíraly, směňovaly a rodiče sháněli. Byla to podpultovka!!! Původně součást řetízku k toaletě, se stala přímo pandemie v dětském světě a tím i rodičů.

Také vás tato C pandemie z barevného plastu zasáhla?😊


Inspirační foto z internetu.

Váš

Lezarts,

zatím C- normální 😷😷

 



16 komentářů:

  1. Kdo by si barevná Céčka nepamatoval? Byla všude... :-))) Na rozdíl od dnešního C však rozdávala radost, hravost!

    OdpovědětVymazat
  2. To je vtipné. Céčka pamatuju, když byly kluci malí, taky sbírali.Pořád něco - to byla céčka, želva ninja, mončičák, šmoulové, hračky z kinder vajíček, angličáky, vojáčky, kartičky hokejistů atd. Pamatuju se, když jsem stála dlouhou frontu na mončičáka. Dávali po dvou...

    OdpovědětVymazat
  3. ...je potřeba udržet si alespoň trochu humoru :o)
    Super příspěvek, Renatko!
    Pamatuji, měla jsem i perleťové!
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to byl luxus😊, já znala jenom barevné.
      Legrace musí být, jinak to nedáme!!!

      Vymazat
  4. Ty jdeš zase s kůží na trh, viď :)))
    Mne to minulo, já než céčka, sháněla cigára.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, jsem věčná rebelka😁
      Obojí začíná na C, jenom nezkoušejte schánět to aktuální C😂

      Vymazat
  5. Pamatuji si na ně moc dobře. Měla jsem fosforové. To byla jednička:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Také jsem měla, ba ještě někde jsou:-)
    Hezká připomínka dávných pandemií:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak nevyhazovat, bude to brzo vyhledávaná starožitnost😊

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za připomenutí. C mě neminula. Pamatuju si, že jsem byla jedna z posledních ve třídě, všichni je měli, jen mí rodiče nedokázali pochopit, jak životně důležitá věc to je. Byla jsem naprosto zoufalá. Zažívala jsem okamžiky štěstí, když mi jich některá kamarádka pár dala. Nakonec se rodiče ustrnuli a koupili mi jich veliký balík. A v tu chvíli pro mě ztratily kouzlo a přestaly mě bavit. To byly časy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, já jsem toužila po mrkačce s vlásky. Dostala jsem ji a dokonce to byla chodička... nakonec seděla v koutě a já si hrála s gumovým voňavým Plaváček☀️

      Vymazat
  9. Mě úplně brutálně, propadla jsem tomu solidně (jako téměř všichni tehdy v okolí) - a teď je to docela příjemná vzpomínka.

    Když jsem dětem pořídila (celá nadšená) céčka, reakce nulová...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo dnes mají jiné možnosti, já jsem si vyhrála i s vařečkou, než jsem konečně dostala panenku😊
      Děkuji za návštěvu!

      Vymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.