čtvrtek 11. března 2021

Nabízím kulturní vyžití, bez sanitárních omezení a napříč celou republikou i světem!

 

Malá nadsázka, různé kulturní instituce nabízí své umění on-lin, proč ne já?! 

Blíží se w.e. a možná se vám bude hodit menší, kulturní zážitek?

Po dohodě, dvě kamarádky+ já, jsme se rozhodly vám zprostředkovat na mem blogu výstavu Pattchvorku a textilního umění.

Výstava se konala ... dávno😊, v prostorech městské knihovny Dolní Chabry.

Musím přiznat, že prostory pro vystavování byly jedny z nejlepších, nejen co se týče výstavního prostoru, ale i svojí vybaveností pro tuto činnost, ve kterých jsem doposud instalovala výstavy. Není divu architekt, který realizoval tento projekt knihovny, opravdu dokázal mistrovskou práci a ze staré sýpky vytvořil úžasný prostor pro kulturu.

Místo jsem Vám představila a teď představím 

autorky:

Marta, Renata, Martina.

3 patchvorkářky, 3 rozdílné styly.

Vám představují výstavu

“Román z patchworku”

Prosím vstupte, soukromá vernisáž začíná.














































Doufám, že jste trochu potěšili oko i duši?! Zda ano, nechte záznam v knize návštěv 📖 

V případě, zájmu o kontakt na některou z autorek napište do komentáře. Dejte spojení na vás a já vše předám autorce. Vaše spojení v komentáři nezveřejním.

Děkuji za návštěvu a přeji příjemný w. e.

Váš

Lezarts,

kurátor výstavy.




25 komentářů:

  1. Ach, to je krása. Velmi obdivuji každého, kdo patchwork umí. Ta fantazie, představivost a um ušít. Nádherné!

    OdpovědětVymazat
  2. Renčo, to jsi mě tedy potěšila, opravdu. Patchwork mám moc ráda, jezdila jsem na patchw. kurzy a taky na výstavy. Teď mám rozešitou patchw. deku - babiččinu zahrádku dětskou. Baví mě techniky šité ručně, už jsem jednu babiččinu zahrádku kdysi šila a moc mě to bavilo. Výstava se mi líbila, vyřiď to ostatním autorkám. Dovedu takovou práci ocenit, vím co to obnáší. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyřídím! A doufám, že se pochlubíš hotovým patchworkem!!!

      Vymazat
  3. Můj hlad po kultuře je tak velký, a tak tu volám, křičím: Děkuji!!!
    Užila jsem si tu krásnou výstavu!
    Přeji příjemný den, Renatko. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, je to jen takové malé šidítko😊, ale v dnešní době potřebné!!!

      Vymazat
  4. Krásná výstava instalovaná v krásných prostorách.
    Určitě si fotky prohlédnu víckrát. Trošičku jsem s patchworkem taky svého času kamarádila, ale opravdu jen trochu. Takže dovedu ocenit tento druh tvoření. Všem vystavovatelkám vyjdřuji obdiv. A Tobě dík,že jsi nás na výstavu pozvala.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, a prostory to jsou opravdu úžasné!
      Možná není všem nadějím na pokračování v patchworku konec😊

      Vymazat
  5. Renatko,děkuji Ti za nádhernou výstavu 😊Moc se líbí patchwork s listy.Kdysi jsem byla na podobné na zámku v Litomyšli.Sama jsem zkoušela udělat touto technikou malé dečky a také 2 dětské deky ze čtverců a je to náročná technika,vyžadující přesnost a preciznost.Krásný tvořivý vikend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo... v Litomyšlí je velice aktivní a jeden z nejstarších klubů patchworku v ČR. Samá šikulka😊
      Snad si zase někdy na šití patchworku najdeš čas.
      Moc tě zdravím!!!

      Vymazat
  6. Tak to je opravdická nádhera. Děkuji za zprostředkování. Je to super nápad.

    OdpovědětVymazat
  7. Vždy jsme obdivovala touto technikou vyrobené deky v jednom anglickém pořadu o bydlení, na jednom televizním kanálu kdysi, nikdy jsem se o podobné práce nepokoušela, jistě je to velmi složité, umím jen plést a háčkovat, nikdy jsem nevyšívala ani nedrhala a líbí se mi, že to někdo dokáže.
    Krásná výstava. Mají můj velký obdiv. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a s radostí vyřídím. Ale zdání klame, není to tak složité, jak se zdá😊

      Vymazat
  8. úžasná výstava která vyburcovala moje svědomí a připomenula mi, že už rok jsem nic neušila.... teda jo, šila jsem, ale jen trika, mikyny... tak ted musím napravovat

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji za barevný a nekomplikovaný svět.

    OdpovědětVymazat
  10. UUU, nádherná výstava!!!! Zavýjam rozkošou! Fakt krása - diela i prostredie, super povzbudenie v tomto čase, ĎAKUJEM!!!

    OdpovědětVymazat
  11. Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu a pochvalu, až se červenám(e). 😊

      Vymazat
  12. Ahoj Reni. Díky za moc pěknou výstavu. Některé kousky nejsou jen pěkné, krásné, ale jsou úžasné.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.