čtvrtek 27. května 2021

Danes vám zahraji růžovo- modrou symfonii...

 

... že nic neslyšíte?

 Zapojte své smysly a “uslyšíte líbezné tóny  hmizíh křídel a ucítíte vůni štěstí - vůni přírody”☀️


/


.

.


.

.



.. '

. '




.


.



Koncert je pro dnes u konce, na další cyklus”květinové symfonie” si bude muset počkat, než se r 1 / ozvíjí další kvetoucí talenty naší zahrady☀️ '

Váš

Lezarts,

dnes dobře nalagěný👌

23 komentářů:

  1. Ach, to jsem se pokochala. Já moc ráda jukám do zahrad, takže jsem sledovala barevný koncert s velikou chutí. Máš to moc krásné!

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda, to je soukr.zahrada, já jsem myslela, že jsem v nějaké zámecké zahradě na jiohu Anglie, a ty vistárie, to je vůně. Krása na dosah. A té práce okolo ní!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná zahrada. Rozkvetlé stromy i záhony, toť balzám na duši. Krásný den přeji.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná zahrada, také obdivuji vistárii, těším se na pokračování květinového koncertu 🌻🌼

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji.Tentokrát to bude na růžové vlně☀️

      Vymazat
  5. To je taková nádhera! Připadala jsem si jako v botanické zahradě!

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné, kochám se!
    Renatko, měj krásné dny!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Slyším i vidím to nádhernou symfonie barev. Slyším jak barevně cinkají.
    Krásná zahrada!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, máš dobrý sluch teď si ještě vybavit i vůně☀️

      Vymazat
  8. To jsem zrovna potřebovala)))
    Moc krásné záběry. A líbí se mi ta loď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda. Loď je pozůstatek reklamy jedné farmaceutické firmy👍🏻

      Vymazat
  9. Renčo, Starkl je proti Tobě břídil...Krása. Z čeho jsou ta nášlapná kolečka na prvním fotu ? Zdraví Tě Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Renatko krásná zahrada, moc ráda se kochám nad tvými pohledy.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  11. Och, máš to tam nádherné ... tíško závidím :)

    OdpovědětVymazat
  12. Překrásná zahrada. To my, bezzemci, dokážeme ocenit :-).

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.