úterý 18. května 2021

Žiju i po...

 


... Covidu-19

Tudíž v úměru na kondici funguji stále, ale stejně jako on...





Ovšem musím přidat plyn, čeká na mě osázený truhlíků, v sobotu jsem byla plenit zahradnictví v Přerově nad Labem. Výběr dobrý, kvalitní, hodně lidí, ale u pokladny to odsejpalo a tak  ani ne 20 min jedem domů. Jenom letos lidé vzali útokem sazenice okrasných kopřiv, našla jsem poslední kus.

Též překvapily ceny, hezky podraženo👎🏻


Ještě pohled na vodopády květenství...




...zahrada si jede hezky svým tempem...



...a nakvétá.



...tohle je zatím jen doma ve váze😊



Přeji krásné a zdravé dny☀️

Váš

Lezarts,
fungující tempem, ještě celkem pomalým 🐌 






20 komentářů:

  1. Zahrada si jede po svém, a to tak, že parádně. Také už jsem pozasázela, teď už jenom drobnosti. Zítra jdu na farmářský trh, tak určitě zase něco donesu 🌻🌼
    A že podražilo, to je pravda pravdoucí, nejen sazenice 😮

    OdpovědětVymazat
  2. Máš nádhernou zahradu. Klobouk dolů, Krásně rozkvetlé, to mám ráda. Přeji Ti krásné jarní dny a ať Ti to všechno krásně roste, kvete a máš jen radostné dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju okrasné kopřivy, jeden rok jsem měla několik barev. Ale obvykle se spokojím s muškáty. Ani fuchsie neumím. Ty mi nejdou. Tvá zahrada je tajemná a slibuje soukromí. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, naše zahrada je mi oázou klidu v rušném životě😊

      Vymazat
  4. Nádherná zahrada, krásně kvete. Nádherné místo pro odpočinek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ráda v ní odpočívám, jen letos to počasí kapánek hatí😏 Snad se to zlepší!!!

      Vymazat
  5. Krása střídá nádheru!
    Renatko, dávej ma sebe pozor!
    Opatruj se! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó to jsou komplimenty, které léčí mozoly zahradnice😊
      Krásné dny nacestách Helo☀️

      Vymazat
  6. Po tvé zahradě by se mi moc líbilo se projít 🥰 a prosím o informaci, o jaké rozkvetlé keře se jedná? Modrý a ten nad ním? Vidím, že máš na zahradě hezky používané dřevo a kameny, to mám ráda, ale toho dřeva příliš nemáme. Můžu požádat o další fotky 😊 ať se mám čím kochat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Modrý keř je neopadavá Azalka a ten druhý je Pieris, též neopadavá a mal rád podobné podmínky, jako Azalky a Rododendrony. Jen má rád více sluníčko.
      Přeji inspiraci k tvoření☀️

      Vymazat
  7. Renčo, zdravím. Krásné zahradní zákoutí u vody. S tím fungováním po covidu jsem na tom podobně. Taky bych potřebovala přidat na tempu, ale moc to nejde. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zitím na zákoutí koukám jen z verandy😏 čekám lepší počasí!!!
      Přeji rychlé nabíhání sil!!!

      Vymazat
  8. Děkuji za pozvání do tvé zahrady :-))) Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo😊 dveře zahrady jsou otevřeny, každé návštěvě, která v dobrém přichází!

      Vymazat
  9. Nádherná zahrada.
    Přeji hodně sil po Covidu. Jako sestra na Covidovém oddělení vím jak dokáže lidi sejmout.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji, téměř kolegyně 😊 Mám to štěstí, že si už roky udržují imunitu, tak průběh nebyl zlý, jen je delší konvalescence☀️
    Už jsem O všem? Ovšem! nakoukla.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.