neděle 31. října 2021

Blogerka opět v nesnázích…



…jak ovládat svůj blog!

Týdny hledám, jak moci moderovat vaše komentáře… naprosto bezúspěšně. K tomu navíc, se mi zbláznila i kolonka sledovaných blogů.??! Ve snaze si přidat nový blog, se mi najednou objevuje pouze 10 sledovaných blogů, kyž bych si chtěla rozkliknout ostatní z odkazů nefunguje mi to. (Vtipálek by si mohl rýpnout : “ No jo - blondýna”). Začínám si říkat, zda to je signál, abych s blogem skončila. Neustálé “vylepšování” stránek blogování Googlem, začíná být pro mě nezvladatelným fenoménem. Když začínám mít dojem, že už jsem schopná bez problémů s blogem zacházet, přijde změna… a pro mě další nerovný boj s technikou. Nejsem zarputilá odpůrkyně pokroku, ale už mě to přestává bavit. Nevím zda mám doufat, že se to podá a nebo…? Přijde zázrak…


_

Váš

Lezarts,

???


9 komentářů:

  1. Renátko, super fotka. Někdy mám také dojem, že na moderní přístroje použiju raději paličku na maso nebo sekerku. Drž se, děvče.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Byla jsem na tom podobně,nevzdávat, bojovat. Pokud,omyl a musím přiznat, že občasná ráda od vnuka. Určitě se často podivoval,že nemám blond vlasy tak proč "to"nechápu. Je to vše tak jednoduché 🍀

    OdpovědětVymazat
  3. Milá blondýnko, prosím, nevzdávej to!!!
    Měj pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Renato, nevzdávej to, třeba ti někdo poradí. Já to nebudu, občas mám sama problémy a v tomto oboru jsem naprostý neználek. Je tu ale spousta šikovných blogerů, někdo určitě poradí. Držím palce, ať blog zase funguje tak, jak má. Pá 😉

    OdpovědětVymazat
  5. Renatko. oni stále něco upravují, což je fakt. Mně zase docela vadí, že pokud chci přidat někoho do kontaktů ,tak musím složitě přes Rozvržení , pak do gadgetu a tam si teprve přidat jméno a odkaz. Dřív to šlo z Menu rovnou. Teď ne. Pořád něco vymýšlejí a je to horší a horší. Co naděláme. Měj pohodové dny ve zdraví a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  6. Renčo; to barvou vlasů opravdu nebude)))i já s tím bojuji a už mě to fakt neba)))

    OdpovědětVymazat
  7. Renatko, ta technika... To mě povídej, co já se u toho kolikrát natrápila, říkala jsem si, že to nemám zapotřebí a všechno smažu a bude klid... Když potřebuju, poradí mě syn, jinak nevím. Sluší Ti to ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě se to podá...Chce to jen trochu trpělivosti!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Renatko, jsem na tóm úplně stejně, ale nezoufam, ono se to jednou povede. Přeji hodně štěstí

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.