pondělí 25. října 2021

Sujet libre…

 


… výzva č. 4.

Mám zpoždění, ale plány mi zhatil el. proud, dům plný lidí a oslavy jedněch kulatin.

2 x 30 = 60

.

.

Ách jak nám ty děti stárnou…😍

 Snad i tak se mi podaří nabídnout podívanou na moje “volné téma”.

Cítit se volně a svobodně je pro mě od dětství nesmírně důležité. Bohužel mám dojem, že čím jde pokrok techniky kupředu, svobody nám ubývá ať žijeme kde chceme.

Malou oázou svobody je mi ještě naše zahrada! Nacházím v ní klid, inspiraci..

Předkládám malý příklad.

Dnes ráno v…

I

…část zahrady dostala bělostný závoj jinovatky…


                                                           Mrazík urychlil přesun listí k zemi.


       Stále se dají obdivovat nádherné barvy.           




.


Podzim mi hází k nohám měďáky listí,

jako almužnu, 

když sestupují schody chrámu mé existence,

ať zaplatím si barvy na sklonku života 

a mohla se jimi kochat 

chvíli ještě,

než vše zahalil mlhy, sníh a deště..

Váš

Lezarts, 

plná podzimní poezie🍁

8 komentářů:

  1. Jó, děti stárnou zatím, co my mládneme 😀 Zahrada je pořád krásná a barviček je stále dost. Oslavencům přeji hodně zdraví a obdivuji nádherný dort. Měj se krásně 😉

    OdpovědětVymazat
  2. To je dobrot, pro žaludek i pro duši. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Romanko to jsou krásné fotografie a oslavenci přeji štěstí, zdraví, lásku, pohodu...všechno nejlepší. Děkuji Ti za účast ve výzvě, krásné fotografie, které mě opravdu potěšily. Měj se moc hezky a užívej si podzimních dní.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za ranní procházku kouzelnou zahradou a moc gratuluji ke krásným narozeninám!
    Všem u vás přeji pevné zdraví a hodně takových setkání!
    Renatko, měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná ranní procházka !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Renatko - všechno nejlepší k narozeninám všem milým. Třicet let je krásný věk a ještě mají všechno před sebou. Tvoji zahradu obdivuji a vždy se kochám. Měj pěkné dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Renatko, zdravím. Můj syn má třicet právě dnes, oslava teprve proběhne. Ráda jsem nakoukla k Tobě na zahradu, je kouzelná. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Zahrada je kouzelná a ty 30,jak ten čas letí.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.