neděle 5. prosince 2021

Bílá rapsodie… pokračování.


Jířo, ty máš nějaké privilegované styky tam “nahoře”??! Zda ano, prosím o přímluvu až pojedu v létě na dovolenou, zarezervuj mi hezké počasí - termín dodám příští rok😁.

Bílá nadílka v sobotu přišla vhod.

 Za prvé pro pokračování výzvy od Jíři z blogu “Trvalka Dahlia” a za druhé, jako báječná atmosféra pro oslavu Mikuláše, kterou už tradičně pořádám u mě doma.






Venku se pěkně, až do oběda vršila bílá nadílka vloček.

Já jsem se otáčela u trouby a řádila šiky Manalas, aby se utkali potřeni máslem a šípkovou marmeládou a zapité horkou čokoládou, s chuťovými pohárky účastníků mikulášské nadílky.






.


.


Teď… jen zasednout ke stolu


Přeji vám kouzelný adventní podvečer

Váš

Lezarts,
po mikulášské, celý čokoládový☕️.



9 komentářů:

  1. Včerejší bílá peřina potěšila určitě všechny děti, u nás za barákem odpoledne jezdily na bobech. Dneska by na stejných místech jezdily už na blátě. Máš krásně prostřený stůl, úplně jako na zámku 😊😊

    OdpovědětVymazat
  2. I ty jedna, běda, jestli díky tobě přiberu, ale co víc, zrovna si musím pořád měřit glykémii a tohle mi zvedne cukr! joj.
    Renátko, to je krása, jak venku v zahradě, tak u tebe na stole. Hned bych se nechala pozvat.
    Jako mladá jsem se sestrou a bráchou chodila po lidech jako Mikuláš, sourozenci byli za čerty.To bylo super.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. No to je nádhera. Krásná vánoční atmosféra.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera, Renatko! Věřím, že jste si to parádně užili!
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Renatko, to je jak z filmu - ta prostřená tabule, napečeno, stromeček a za okny sníh... Krása ! Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Renátko to jsou moc hezké fotografie. U nás vždy trochu sněhu napadne a zase hned roztaje. Zítra jdeme na třetí dávku proti covid19 a tak jsem zvědavá, jak se do toho očkovacího centra budeme plazit. Je to docela dálka až na druhou stranu města. Měj se moc pěkně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  7. Tvoje fotky přímo voní. Atmoféru času předvánočního nezapřou.
    Příjemné poklidné dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotografie, jak ty ze zahrady, tak ty s dobrotami.
    Přeji krásné adventní dny.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásně je u vás, z fotek čiší vánoční atmosféra.
    Renátko, přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.