sobota 22. ledna 2022

Na hraně…

 

…pochybností a jistot.

Tak se mi zdá současná doba. 

Začal další rok a leden se blíží ke konci a já nevím zda si mám dát pauzu v blogování?

Zdá se mi, že mám stále více problém co uveřejňovat na mém blogu. Rozhodování, co je “politicky korektní” a co ne, mě unavuje. Nerada bych se vykrádala. Nevím zda mé čtenáře bude do nekonečna bavit  pohled do naší zahrady a nebo nějaké moje tvoření (toho je bohužel stále méně). 

Dalším úskalím je technické ovládání blogu, stále se mi nepodařilo vyřešit problém jak komentovat vaše komentáře! Navrch je někdy, až neuvěřitelný problém jak protlačit můj komentář pod příspěvky na vašich blogách. Od té doby co se na blogu vše změnilo, je to pro mě zatím neřešitelný hlavolam.

I když mě čeká na jaře nová etapa v životě ženy, nevím, jak to vše budu schopná dávat…???

Nemám v povaze příliš bilancovat, ani si dávat nějaká zásadní předsevzetí. Řídím se instinktivně a nikdy žádné zkušenosti nelituji ať dobré, nebo špatné. Obojí mě vždy postrčily o kus dál! Suma sumárum, když to dnešní rozjímání shrnu … nechám všemu čas, on sám mi ukáže kudy mám pokračovat! 

Děkuji, že jste dočetli až dokonce. Možná si pokládáte podobné otázky? Jestli máte nějaký názor, nebo radu prosím podělte se v komentáři.

.
 




Cestou autem za mlhavého rána a se sluncem na obzoru…stejně, jako já,

Váš

Lezarts

10 komentářů:

  1. Renátko, tvoje slova jsou pro mne tentokrát tak tajemná, jako i ty snímky, které jsou na tvém blogu. Tak já, starý a nepolepšitelný optimista věštím pro tebe: bude líp a vše se v dobré obrátí, vytrvej! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Byla by škoda blogování nechat. Nahlédnutí do Tvé kouzelné zahrady
    stojí za to, dnešní fotky jsou bezvadné a podívat se na Tvoje tvoření taky není k zahození.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Také mám období, kdy nevím, co na blog a tak nedám nic. Jindy zase přijdou nápady zcela nečekaně. Nech tomu volný průběh, ale rozhodně nekonči, byla by to škoda. Měj se hezky, zdravím 😊🍀

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko, vím, že je teď blog trochu složitější, ale Ty máš nastavené asi moderování komentářů a to dokud komentář neodsouhlasíš, tak se nezveřejní. Pokud to chceš mít v klidu ,tak si otevři "Design", "Nastavení" dojdi ke Komentáře: a u komentářů zadej toto: Umístění komentáře : Vložené / Kdo může přidávat komentáře : Kdokoli/Moderování komentářů: Nikdy.. Pak už bys s tím neměla mít problémy. Pokud bys potřebovala radu, tak mě kontaktuj ve formuláři na mém blogu a já Ti moc ráda pomůžu. JInak fotografie jsou zajímavé a já také přidávám většinou fotografie z okolí našeho města. Co se dá dělat. Covid nás hodně omezuje a v našem věku už musíme být opatrné. Přeji Ti krásné dny hlavně ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  5. Renatko, pohledy do tvé zahrady mě nikdy neomrzí, stejně jako vtipné glosy a komentáře.
    Ze srdce ti přeji, aby ti bylo dobře a říkám se vší vážností - chyběla by si tady!
    Přeji hezkou neděli! Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Nejdřív jsem nechtěla, ale zareaguji.
    Bude to rok, co jsem napsala svůj poslední článek.
    Po deseti letech jsem dolovala články a bála se, že ztratí úroveň, která ode mne byla očekávána. / a má zahrada s hradem stále dokola :))) / Díky situaci ve společnosti, ve světě a v nás se témata úplně vytratila nebo se točila stále dokola. Postrádala jsem zážitky, to co v mé mysli nabuzovalo mé tvůrčí psaní. Nit se přetrhla.
    Píší mi lidé a já stále tápu, nevím, kde začít, netuším, čím začít. A zda vůbec začít ?
    Držím ti palce a neházej flintu do obilí, zpátky se člověk vrací ztěžka.
    Co se týče změn, jsem konzervativní a nerada si je připouštím k tělu. Ale přeci.
    Po třech desítkách let jsem odešla ze " svého ", už si nepíšu do kolonky podnikatel, ale zdravotní sestra. Otevřel se mi obzor, o kterém jsem nedoufala, že mne potěší, nabudí a hlavně, budu se cítit na světě zase ráda, spokojená a poplatná.
    To jen k těm změnám, protože také nejsem nejmladší, ale do důchodu daleko.
    Přeji ti inspiraci, radost ze života a hlavně, co má přijít, to skutečně dorazí, jsem toho živým důkazem.
    Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  7. Nech tomu volný průběh. Vždy se něco najde a my si tvé příspěvky rády(i) přečteme:-) Přece se nenecháme odradit nějakou dobou či technikou. Bylo by škoda opustit blogový svět. Chyběla by jsi tu nám všem. Měj se hezky a hlavu vzhůru!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Renatko myslím, že nejsi sama. I já si občas říkám co psát, co dát na moje stránky. Ale když vidím moje virtuální kamarádky, se kterými se tu setkávám leta, nedá mi to a znovu se připojím. Je pravda, že doba je taková, jsme svázaní pravidly a řekla bych, že chybí radost. Ale vždy si od tebe ráda přečtu nový příspěvek, i když by obsahoval jednu větu. Vím, že jsi tu s námi a to mne vždy potěší. Iva

    OdpovědětVymazat
  9. Blog mne taky dlouhou dobu neposlouchal - vkládání příspěvku byl proces!!..a po čase to nějakým divem vjelo do původních kolejí .
    Proto držím palce a vydrž !! Já jsem za tvoje komentáře rááááda ♥ Iv

    OdpovědětVymazat
  10. Renatko, pohledy do Tvojí krásné zahrady a na Tvoje tvoření mě tedy baví moc a pořád, i Tvoje komentáře u ostatních !!! Ale chápu, že někdy se zvláště po tolika letech blogování pokračovat nechce, buď není chuť, nebo nápady, nebo oboje... Hodně tomu určitě pomohla současná divná doba, kterou prožíváme.Snad bude líp a já budu moc ráda, když Tě tu budu moci dále potkávat. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.