středa 2. února 2022

Pošta pro…


…Vás!

Vzhledem k tomu, že mi nejde stále přidávat odpovědi pod vaše komentáře, volím tuto možnost a věnuji tomu dnešní příspěvek. 

Začnu trochu obligátně a klasicky: prostě Vám Všem děkuji!!! Vaše reakce udělali u mě efekt psychoanalýzy. Je občas velice prospěšné pro dobré mentální zdraví, nastavit si pohled do vlastní duše pomocí externího názoru. Po cestě do vlastního nitra se vracím mezi Vás. Komentáře, které jste mi zanechaly, mě ujišťují, že i Vy se občas potýkáte se stejným dilematem, což mě ponaučilo, že v tom nejsem sama a jsem teda “ normální”🤓.

Musím uznat, že komentář Járy mi pomohl odstranit, alespoň jednu část problému, Vaše komentáře se už zobrazují: přímo po napsání…uf a moc děkuji za pomoc, určitě přijdu ještě pro radu! Děkuji též za úžasnou přírodní encyklopedií na Tvém blogu!

Zjistila jsem, že Blondýna ještě funguje i když blok odpočívá. Tvůj komentář mě potěšil nejen z humánního hlediska, ale i toho profesního. Blondy, máš můj obdiv a pacienti štěstí, že mají takovou zdravotní sestřičku. Věřím, že se zasloužíš o spoustu úspěšných uzdravení, tvůj humor by se mohl předepisovat ve vysokých dávkách!!!

Hela je příkladem konstantních hodnot, stále aktivní, s přínosem dobrot, šikovností, reportáží z cest a milých komentářů. Můj nedosažitelný vzor, jak fungovat na blogu. Prostě “Konstanta” v dnešní době velice důležitá ' !!! 

Trvalka Dahlia- opravdu Trvalka, mezi tvalkama nejtrvalejší. Obdivuji nevyčerpatelný zdroj humoru v každé situaci ( a to i když jí není do skoku a bojuje s náročnou léčbou)  a zážitků z cest bohatě dokumentovaných fotkami.. V dnešní době tak vítané cesty za hranice všedních i šedivých dnů, velké       ”Merci, že jsi”! 

Vždy najdu návod, jak si vylepšit náladu a nápady u Evy ” E.S. ideas” Bez okázalosti a stresu,  vše z příspěvků hezky plyne, jako samozřejmost a je dostupné každému, kdo se má rád a rád rozdává radost!

U Hanky - baví-mě - to a vždy potěší😊!

U Ivy jsem se poučila, že i přestávka v blogování, neznamená nutně konec. Tak snad to zvládnu a znovu najdu inspiraci, jak pokračovat?!

Duchodkaevka, moje knihovnice, ráda si listuji v recenzích knih a často nacházím inspiraci, snad i budu více číst a občas psát i na blog. Děkuji za podporu!

Budu se snažit psát “felicitations” Evce “minesfelicite”,pod její krásné fotografické příspěvky na blogu👍

Nevyčerpatelná studnice krásných nápadů “ babilenka” , jak se vždy těším na nový příspěvek. Vždy se tu potěším a často najdu inspiraci. Budu se snažit psát komentáře, ale nezaručuji kvalitu humoru. Díky za povzbuzení! 

Snad jsem nikomu nezapomněla doručit poštu?!

P.S. 

moje poděkování i těm, které-kteří, sledují můj blog i bez komentování. Doufám, že se mi podaří nějakým příspěvkem, aby jste i Vy přidaly-i komentář.

Zda jste dočetli až sem, níže najdete malé poděkování obrazem😁








-
.

Váš

Lezarts,

doručovatelka na penzi😁






11 komentářů:

  1. Pošta pro blogerky :))).. No jo, ale co já? blogu nemaje. A věčná nakukovačka, občasná komentátorka? Věř, že i my kukačky jsme zvědavé, a vděčné za Vás všechny, které se umíte podělit svými názory, dojmy, pojmy a obrázky. Jsem za to moc ráda. Troufnu si říct, že jsme taková nesouměrná parta, někdy víc, někdy míň... ale neškodíme a nesoudíme, snad se jen radujeme. Tak si držím palce, ať píšeš, máš co, máš se zkrátka hezky. Lenka kočka

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za možnost nakukovat do Vašeho blogu. Jsem mnoho let nemocná a blogy mi dávají radost, nápady, recepty a pocit, že svět je aspoň trochu normální. I když sama blog nemám, fandím všem, kteří to s PC aspoň trochu umí a těším se na jejich nové zprávy a fotografie. Díky a určitě pro nás pokračujte v blogování.

    OdpovědětVymazat
  3. Renatko, těší mě uznání pro knihovnici, jsem ráda, když si někdo nějakou knihu vybere a potěší ho tak, jako mě. Držím palce do dalších nápadů a určitě se budu těšit na nové příspěvky. Až to přijde, tak to bude, určitě se do ničeho nenuť, to pak není ta správná radost. Měj se hezky 😉👍

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko, jsem moc ráda, že zůstáváš v té naší blogové partě. Vážím si Tvého přátelství a věř, že pokud budeš potřebovat ohledně blogu cokoli poradit, tak ráda pomůžu a poradím. Vím, že část otravuje tak zvaný " nejsem robot", ale i tím se dá srovnat. Ona je to vlastně ochrana před nežádoucími komentáři. Někdy se objeví, někdy ne. Přeji Ti příjemné dny ve zdraví a těšme se společně na jaro. Jára

    OdpovědětVymazat
  5. Pošta došla a jsme rádi(y), že je šikovná pisatelka stále s námi ))))

    OdpovědětVymazat
  6. Dnes stručně, díky, že zůstáváš. Chyběla bys.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásný dopis! Považuji si každého slova a uvědomuji si, jak dobré společnosti tady jsem.
    Renatko, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Otevřela jsem došlou poštu a ?....... Moc příjemné počteníčko.
    Jsem ráda, že jsi se rozhodla tady zůstat.
    Měj hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne fotky... Ono nálada sa mení, ak nie je chuť písať dnes, bude zajtra alebo pozajtra ... a aj technické prostriedky sa menia a vylepšujú, čo nejde dnes zajtra pôjde, netreba sa tým trápiť a jednoducho to prijať a počkať, všetko bude dobré! Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  10. Renatko, moc děkuju za poštu. Ty to tak hezky a mile umíš všechno pojmenovat, nemyslím jen u sebe, ale u všech tady. A ještě k tomu přidáš kytičky pro radost. My se tak máme... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky, už skoro jarní. A krásné počteníčko, určitě všechny blogerky potěší. Občas ani já nevím jak dál a jestli vůbec. Ale pak zase něco nafotím a chci se podělit, takže stále pokračuji. Věřím, že i ty najdeš témata, co psát. A třeba zahrada je nekonečná inspirace ...
    Renato, měj prima dny. D.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.