pondělí 21. března 2022

Dostala jsem druhou největší životní příležitost…

 

…a byla jsem povýšena do řad babiček.

Ano taky na mě došlo, a já jsem se stala dnes, v prvních ranních hodinách, babičkou!!! 

 Myslím, že zde nemusím nikomu popisovat, jaký je to pocit, protože z blogů vím, že  tento titul i několikanásobný, nosí většina blogérek😁

Doufám, že se této nové role zhostím s důstojností ji hodnou. Sice už nebudu babička sokolka, ani skautka, ale určitě budu babička milující! Budu muset oprášil řidičák na kočárek. Trénovat, zpívání a čtení pohádek a všechny kouzla co správná babička musí umět.

Trochu jsem se díky vnoučkovi vrátila i do atmosféry mého původního povolání a byla jsem “ přitom”! Díky báječné porodní asistence, vše probíhalo bez zádrhelů a báječné atmosféře. 

A nový život s prvním jarním dnem nastal zde ☀️




,

Váš

Lezarts,

 po nejlepším “mejdanu “ za posledních 10 let🥂



15 komentářů:

  1. Renatko, ze srdce gratuluji! Úžasná zpráva! Moc vám to štěstí přeju!
    Měj krásný večer a pořádně toho broučka zapijte! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko srdečně blahopřeji a vnoučkovi i mamince přeji hlavně hodně zdraví, štěstí a hlavně klid a mír. Je to v této době hodně důležité přání pro všechny. Krásné jarní dny a šťastný život vám všem.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Renatko, gratuluji! To je výborná zpráva, přeju miminku a mamince hodně zdraví, ať jim dělá radost a může vyrůstat v míru ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji k babičkovství. Čekají Tě krásné chvíle :-). Gratuluji rodičům a klučíkovi přeji život v pohodě, lásce a míru.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Blahoželám, želám krásne chvíle s vnúčatkom a jemu hlavne veľa zdravia a milujúcu rodinu ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Renátko babičko, velká gratulace k nové životní roli!
    A ty jsi svou přítomností u porodu měla rovnou dvojitou dávku štěstí !
    Buďte všichni zdraví a užívejte života !

    OdpovědětVymazat
  7. srdečne gratulujem a prajem vela vela radosti...

    OdpovědětVymazat
  8. Než se mi narodila vnučka, jsem tvrdila že budu babička Herodeska. A nebudu chtít v žádném případě aby mi říkala babičko! prostě jsem se necítila být babičkou, mám své zájmy, chodím se psem na výstavy takže prostě nepočítejte s tím, že budu babička z povolání.... jenže pak se narodila Bobulka a všechna předsevzetí byla ta tam. Když letí ve školce s roztaženýma rukama a skáče mi do náruče s nadšeným Babííí, Babíííí tak je mi neskutečně fajn. A když se loučíme a křičí na mě mezi dveřmi Babííí, mám tě ráááda, to se mi vůbec nechce od ní odejít. prostě musely jsme si k tomu dospět já i dcera. Já k babičkovství a ona k mateřství. Sice jí to trvalo trochu déle, a já tím pádem už nebudu moct naučit Bobuli lézt po stromech, ale něco snad přece ještě s lotrovin spolu stihneme ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Renato, moc gratuluji k nové životní roli. Všem přeji hodně moc zdraví a tobě, ať si tu babičku pořádně užiješ. Moc zdravím 😀🧡

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Renatko, posílám ti velkou gratulaci k tvému novému statutu - babička. Je to krásná role a užívej si jí plnými doušky. Určitě budeš vnoučkem milována ♥ Vnoučkovi přeji v jeho životě mnoho štěstí, zdraví a láskyplnou náruč svých rodičů. Mějte se krásně♥

    OdpovědětVymazat
  11. Renátko, moc a moc ti to přeji, jsi určitě dojatá a my s tebou, chlapečkovi přeji pevné zdraví a moc fajn rodiče, báječnou babičku právě vyfasoval. A hodně lásky jeho rodičům, aby kluk vyrůstal v úplné rodině a milován.
    Těším se, až jednou bude skřítek běhat po tvé zahradě. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  12. Renčo, tak to je nádherná zpráva)))) Posílám velikánskou gratulaci. Ať je zdravý, krásně vám roste a dělá vám jen samou radost.

    OdpovědětVymazat
  13. Velká gratulace, ať jsou všichni zdraví a spokojení. ☺♥
    Krásný jarní víkend přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  14. Renatko, gratuluji, je to nádherný pocit být babičkou, jen si to užij...Iva

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.