sobota 2. dubna 2022

Začnu hezky popořádku…

 

…poděkováním  za vaše komentáře, ale stále mi nejde na ně jednotlivě odpovídat🤯. Potěšili mě Vaše gratulace k mému vstupu do Cechu babiček. 

Ale, jak to u nás bývá zvykem, nic neprobíhá bez komplikací…

Po 11 dnech života, vnoučka jsem odvezla i s maminkou na JIPKu. Snad vše bude mít dobrý konec. Ale pobudou si v nemocnici určitě 10 dní a pak se uvidí.

Abych si zasloužila titul babičky, před narozením vnoučka jsem se trochu činila. Níže předkládám malou ukázku.


.
Hnízdečko, pro mimčo. Mohu doporučit, maminka s ho moc pochvaluje!




K tomu pletený pytel.



Svetr a čepice z merino vlny. Moc dobře se z ní plete.

Přeji Všem 

poklidné dny v tak neklidné době!

Váš

Lezarts,

babička čekající na návrat vnoučka☀️

10 komentářů:

  1. Renatko, držím palce, ať je mimčo i maminka brzo v pořádku a ty můžeš začít s babičkovskými radostmi. Jsi moc šikovná, pelíšek i pytel jsou vážně parádní. Měj se hezky, zdravím 👍

    OdpovědětVymazat
  2. Renátko, přeji oběma i tobě, aby se uzdravili a brzy mohli domů! Jsi moc šikovná, jak dokládají tvé výrobky. Prostě superbabička.
    Budu netrpělivě čekat na dobré zprávy. Mám také jednu: můj vetřelec se zmenšil, chemky mu dávají zabrat! Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Jej, tak to je mi moc líto. Moc přeji, aby bylo zase vše dobré. Tvé miminkovské tvoření je nádherné.
    P.S. mně nejde nic z tabletu. Vše musím řešit na velkém pc a tam já chodím dost nerada.

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko!!!
    Myslím na vás a věřím v dobré zprávy!
    Výbavičku si vykouzlila překrásnou!
    Držte se, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Koukám, že jsme ten vstup do babičkovství měly stejný! Malá nejdřív měla hodně silnou žloutenku, když jí konečně pustily domů tak hned večer zas tradá do špitálu s dcerou protože začala šíleně krvácet. No ukázalo se, že jí špatně vyčistili po porodu. A hnízdečko jsem šila taky, dokonce dvě jedno do postýlky co měli dole a druhé co měli u sebe v pokoji, aby pořád nemusela cestovat nahoru a dolů s jedním....a taky byla spokojená.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ať je vše co nejdříve v pořádku.
    Co do výbavičky vnoučkovi ses jako babička činila tedy super.
    Prostě parádní kousky jsi vytvořila.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Výbavička je krásna ... držím palce, nech sú vnúčik i mamička čo najskôr zdraví doma ♥ Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat
  8. Renatko, přeju vnoučkovi a mamince hlavně hodně zdraví, ať jsou brzy v pořádku doma !!! Věci pro mimi jsou super, připomněla jsi mi, že jsem pro své kluky šila a pletla taky pytle, když byli mimi a bylo to moc šikovné. Myslím na vás, ať je vše brzy v cajku ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Renatko držím palce, aby vše dobře dopadlo. Krásně jsi tvořila pelíšek pro vnoučka i soupravička je moc pěkná. Přeji oběma hlavně brzké uzdravení a ať se v pořádku oba vrátí domů.

    OdpovědětVymazat
  10. Renatko, moc vám držím palce, aby už jsi měla vnoučka i dceru zpátky doma. V hnízdečku se bude malému pěkně spinkat, vždyť ho pro něj šila babička s láskou ♥ Přeji vám krásné a spokojené dny. Iva

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.