čtvrtek 7. dubna 2022

Mám párek…

 

…mysleli jste kanárků?



Ne, ne…,

ale váz.


Zjistila jsem, že v jednom nejmenovaném malém řetězci obchodů, mají často docela hezké bytové doplňky. Nejdříve jsem našla “madam” a pak “pána”😁 . Tak jsou ubytování na jedné polici a zatím soužití působí harmonicky.

Ve stejném obchodě jsem koupila malá pastelová velikonoční vajíčka. Tak nápad na velikonoční dekoraci byl rychle realizován. Stačilo dodat zajíčky a jsem připravena…než mě vnouče Vymrská si sice počkám, ale měl by být brzo doma❤️





V záhonech rostou do krásy cibuloviny… 


.


a doma



míní rajčata.
Letos jsem připravená na velkou sklizeň 😁😁😁
Dobrý trik pro “zelináře”, jako jsem já. Než půjdou na terasu, díky vtipnému obalu, zatím dělají parádu ve verandě☀️

Už se těšíte na Velikonoce?
Já moc… mám i malého beránka



Váš
Lezarts,

těšící se na svého “malého prince” a beránka❤️

10 komentářů:

  1. Bezva nákup, prima velikonoční zátiší.
    No a to nejlepší na konec. Nádherný malý princ !!!!
    Měj se hezky, babičko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Samé krásné a optimistické zprávy! Hezké foto. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Renatko, velikonoční výzdoba se mi líbí, v jednoduchosti je krása, tak se to říká a je to pravda. Párek je super, jen ten pán se mi zdá trochu naštvaný nebo že by přemýšlel o něčem důležitém? A to nejlepší nakonec, nový člen rodiny 🧡

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko to je nádhera!!!! Já se letos na Velikonoce vůbec nepřipravuji. Zateklo nám do bytu a čekají nás opravy až to vyschne, tak že mě ani nějaký velký úklid a zdobení nelákají, protože mi v kuchyni kus zdi opadalo a ostatní se bude muset osekávat na cihlu a znova nahodit. To bude všude prachu...Mrňouskovi přeji hlavně hodně zdraví a štěstí, krásný a spokojený život hlavně v míru a klidu.
    Přeji Ti krásné dny v pohodě a ve zdraví.

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je myslím nejkrásnější beránek, jakého jsi kdy měla na Velikonoce, Renatko. Boží požehnání malému - to je prostě jedno velké štěstíčko.♥

    OdpovědětVymazat
  6. Půvabné jaro doma i na zahradě. A vidím prostírku od Jarušky, taky jednu mám...
    Malý princ je kouzelný, moc přeji hlavně zdravíčko. Spoustu lásky má!
    Renatko, měj hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som myslela po prečítaní nadpisu, že párek v rožku ☻☻☻☻ a že čo, veď aj ja mám, v chladničke, a niekoľko ☺☺☺ ale potom som prečítala :D Máš to krásne vyzdobené a popárované !!! Pozdravujem, Marta

    OdpovědětVymazat
  8. Renatko, pán a paní super, ale to princátko na konci je nejlepší ! Brouček malý, ať už je doma a můžeš ňuchňat... Měj se dobře. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné, líbí se mi hezké sladění barev, takové nenucené a decentní. ☺♥
    Krásný víkend přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  10. Ale ty teda jsou parádní. Výzdoba též...ale malé princátko je nejvíc)))))

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.