úterý 19. července 2022

V zimě, v létě…



…mám vždy u snídaně báječnou ptačí společnost. -

Z mého blogu znáte v zimě na krmítku, 

dnes ukážu 

v létě na jezírku.

Je to báječná podívaná!

Upozorňuji, že fotografie nejsou dobré kvality. V hodinách snídaně není ideální světlo. Abych je moc nevyplašila nemohu zabírat atraktivní pozice k fotografování.


, '


.
.

 


.


.




Á jeden neopeřenec, ale letitý obyvatel

užovka. Už několik let se u jezírka páří a rodí se tu nové generace.

.




A na konec dobrá káva před startem do aktivního dne☀️

.
.



Dnes vzhledem k teplotám, to s aktivitou moc nepřežeňte😅

Váš
Lezarts,

hezky v chládku 🍦

 



14 komentářů:

  1. Krásné jezírko! Tak ptáky beru, hady nebrat, hadi jsou moje černá můra. Ale to krásné posezení je tedy něco. To já na to moje jen koukám z terasy, je to takové plivátko, ale i za něj jsem ráda. Občas mám cukání ho opět rozšířit, ale zatím odolávám....

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko, posezení u jezírka je kouzelné. I k našemu pidi jezírku létají ptáci, někteří jako k pítku a jiní jako do koupelny. Měj se krásně, moc zdravím 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mívám po ránu kosí společnost :-)) přeji krásné sluníčkové dny !! Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Není nad takovou ranní společnost. A máš krásnou kukaň)))Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tomu říkám dobré ráno!
    Renatko, přeji jen dobré dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Taky nám na zahrádě ptáci švitoří. Snídani venku mám moc ráda.
    Jezírko nemáme, takže užovky u nás nezahlédneš. Ale občas slepýše - to ano. Máš super posezníčko ! To se ti to luští. Sudoku stále luští můj muž. Byť jsem byla profesí cifršpionka, tak mne tato hra s číslicemi nebaví :-). Ono mne vlastně nebavilo ani být tou čifršpiónkou. To bylo neuvážené rozhodnutí při výběru školy.
    Hezké dny!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Moc krásné fotografie z ranní pohody na zahradě. Máte zahradu plnou života a to je fajn. Měj se krásně a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  8. Renatko, to je krásné jezírko a to posezení !!! To jste si vyrobili sami ? To je úžasné, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Taky si rád odpoledne dopřeju klidnou kávu. :) U nás doma frčí mletá káva do pákového kávovaru. Ta nám fakt chutná. Dříve jsme chodili hodně do kaváren, klidně jsme někam na dobrou kávu jeli i dvacet kilometrů autem. Ale teď? Díky kvalitní kávě a skvělému zařízení si dáváme výborné kafíčko doma. ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. To je radost pohledět, moc krásné! Chtěla bych se zeptat jestli používáš nějaké přípravky na zelenou vodu? Tohle léto sem s tím mělo problém :( Přeji hezký den

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Tak to u nás na baráku všechno vypadá dokonale už teď. Jediné co se tam může vylepšit tak je nějaké zahradní jezírko, které si chceme už nějaký ten pátek pořídit. Také jsme si říkali že by to chtělo někde sehnat jezírkové čerpadlo. Nemáte někdo tipy na to, kde se takové věc shání?

    OdpovědětVymazat
  13. Renátko máš to strašně moc hezké na zahradě! Chtěla bych se tě zeptat, jestli máš v jezírku i ryby? Já si teď všimla, že se jedné udělala menší plíseň zeshora, tak sháním pomoc co s tím.

    OdpovědětVymazat
  14. Líbí se mi jak se nad některými věcmi ze státního rozpočtu opravdu přemýšlí, to je docela velký rozdíl oproti tomu co jsem viděla dříve v ostatních jobech a firmách, respektive státech. Někde se objednalo plastové jezírko za stovky tisíc a nikdo se nezamýšlel nad tím jaká je skutečná cena.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.