pondělí 4. července 2022

Nastartovala jsem…

 


… “rozmarné léto”.

Je jedno, že už jsem dávno opustila vzdělávací instituce a stejně tak i moje děti, ale čas letních prázdnin miluji dodnes. Přijde mi, že i přes všechno co se děje kolem, čas se sice nezastavil, je prostě takový jiný.

Nastěhovala jsem se do svého letního obýváku a kochám se všudypřítomnou faunou i flórou. 


. '




.


.





 K létu patří návštěvy zahradnických center…,ale ty budu mít asi brzo zakázané😉😁


Dokonce jsem stihla i dva výlety, nakoupit spoustu knih k lenošení v lehátku, ale o tom zase někdy příště.

Na konec dne čekám se sklenkou dobrého vína a dělám společnost slunku, které se ukládá za obzor a vítám noc zdobící se srpkem měsíce.



Vše mi jde stále pomaleji, ale co nadělám…?

Užívám si léta a věřím, že v tom nejsem sama.

 Čas nezastavím a kdo ví, kolik si těch “prázdnin”  ještě užiji?😉

Přeji všem

“Rozmarné léto”

Váš 

Lezarts,

“a lá Vančura”


9 komentářů:

  1. Renátko, dobře to děláš a moc se těším na ty knihy, jaké sis pořídila. Tak krásné večery pod pergolou! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko, také si užívám a že už jde všechno pomaleji, to nevadí, hlavní je, že ještě fungujeme. Kochám se na zahrádce s tebou, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Máš nádhernou botanickou))) přeji krásné letni dny i večery)))
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko, kochám se! Nádherné fotky!
    Užívej léto a letní pohodu!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Je radost dívat se do Tvé zahrady. Léto mám taky ráda, ale už si ho užívám v poněkud mírnějším tempu, než kdysi. Smířila jsem se s tím, že mnohá místa, která jsem třeba chtěla vidět na vlastní oči, už si jen prohlížím buď na obrazovce nebo v časopise. Je to už prostě jinak, ale i tak je to OK.
    Měj se hezky a užívej léta!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Renatko to je moc hezky napsané a hezké fotografie. Také raději jdu do města s manželem, protože jakmile jdu sama, tak do zahradnictví vždycky vlezu a něco odtud donesu i když pečuji jen o záhonek před bytovým domem. Tak ať se ti tam hezky odpočívá a vše hezky roste.

    OdpovědětVymazat
  7. Renatko, trošku nostalgie jsem cítila z tvého příspěvku, ale život je krásný a léto budiž pochváleno.

    OdpovědětVymazat
  8. Renatko, máš kouzelnou zahradu ! Sama v tom nejseš, taky miluju návštěvy všech zahradnictví,miluju prázdniny i víno či drink a pomalejší si připadám taky o:) Posílám pozdrav, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.