pondělí 7. listopadu 2022

Bohužel jsem mimo …



… datum, ale i tak vkládám 3 foto-výzvu 
…. byla jsem i mimo republiku.

Snad nepohrdnete, když vám předložím ukázku podzimu 
z Francie a Německa?!
😁



I když listí opouští stromy a keře, někteří opozdilci ještě kvetou🤓


Tady je to opravdu Francie, Alsasko a jeho tradiční architektura .



Jedna z nejhezčích kruhových křižovatek s tématem Alsaských povídaček!






A zde máme Badenwailler se zříceninou hradu…


                                            
….a jeho malebná zákoutí, pod kopečky Černého lesa.



Počasí docela přálo a mě se podařilo udělat pár snímků. Musím přiznat, že to bylo náročné!!!
Z důvodů covidu, jsem se některými členy rodiny neviděla 7 let!!! 
Dovedete si představit, že bylo co dohánět😁

Váš

Lezarts,

už zase hezky v teple svého domova.

9 komentářů:

  1. Tak zase vítej doma)))) Krásné fotky jsi nám nafotila. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Milujeme Alsasko ! Renátko, krásná země a tobě to moc přeji.
    Hlavně, že jsi v pořádku zpátky. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotografie,nevadí,že opožděně.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotografie. Důležité je rodinné setkání. Odkaz na příspěvek samozřejmě přidám k ostatním i když už jsem výzvu ukončila. Děkuji za účast a přeji příjemné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Vítám tě doma a moc ti ten "zájezd" přeji! Jistě sis ho užila!
    Děkuji, že jsem mohla nakouknout a přeji pohodové dny doma! Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Každá země má prostě to svoje. A Ty jsi sem dala moc hezké fotky z Tvého ,,výletu".
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Tak v těhle končinách jsem se zatím v rámci mých zájezdů nepohybovala. Byť Schwarzwald byl jednou v nabídce cestovky ale zmizel a už se neobjevil. Krásný výlet jsi měla!

    OdpovědětVymazat
  8. Renato, setkání po sedmi letech muselo být hodně emotivní. Hlavně, že se výlet vydařil a v pohodě jsi opět doma. Fotky jsou parádní, díky za ně. Měj se hezky 😊

    OdpovědětVymazat
  9. Renatko, to jsou krásná zákoutí a víc takových půvabných kruháků! Vítej doma, Lenka

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.