neděle 30. října 2022

Podzimní foto-výzva 2 …


…kterou vyhlásila Jára z

https://fotojaradu.blogspot.com/2022/10/podzimni-foto-vyzva-barevny-podzim-2.html


Šla jsem do sebe… 

a usoudili jsem, že vám nebudu neustále předkládat fotografie naší zahrady, ale z cest. Čtete dobře! Sbalila jsem uzlíček a šla do světa, teda zatím “jen” na Vysočinu. Po 3 letech  jsem konečně stanula na území Telče … 









…ale hlavně jejího krásného okolí. Počasí docela přálo, až na jeden den v mlze, ale i tak jsem zamířila k jednomu krásnému rybníku a tam podzim se sluncem a mlhou vytvořilo krásnou kulisu pro focení!

.

.


.



Počasí docela přálo, až na jeden den v mlze, ale i tak jsem zamířila k jednomu krásnému rybníku a tam podzim se sluncem a mlhou vytvořili krásnou kulisu pro focení!


.






.



Další místo, kam se budu ráda vracet!

Váš

Lezarts,
radující se z “babičkovského léta”😀
toho babího léta
🍁🍁🍁

9 komentářů:

  1. Renatko, Ty jsi mě potěšila ani nevíš jako moc. vyrazila sis totiž do mého rodného města. Fotila jsi u Ulického rybníku, u Velkého pařezitého a ten poslední, soudím, že je Roštejn. I když těch rybníků je kolem města asi patnáct. U Roštejna je kemp a restaurace U Roštěnky. Děkuji Ti za účast a ve výzvě a opět odkaz přidávám na blog. Přeji Ti krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to sis nemohla snad vybrat lépe místo na výlet. Renátko, pěkně ses popasovala s výzvou. Krásné dny přeji, babičko.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Telč a okolí jsou krásné a tobě se po vedlo hezky zachytit.

    OdpovědětVymazat
  4. Povedený příspěvek na výzvu. Podzim moc hezky zdokumentovaný.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ano, babí léto je letos opět krásně vyvedené!

    OdpovědětVymazat
  6. Renato, Telč je opravdu nádherné město. Byli jsme tam kdysi s manželem a město opravdu za návštěvu stojí. Parádní fotky, ty od rybníka jsou skvělé. Měj se fajnově, pá 😉

    OdpovědětVymazat
  7. Jejda, Telč,moc děkuji už jsem tam nebyla let. Telč v podzimním hávu. Hlavně to okolí rybníka je echt podzimní.

    OdpovědětVymazat
  8. Renatko, zdravím. Udělala jsis krásný výlet i fotografie z něho. Měj se dobře, pozdravuju. Lenka

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherné podzimní fotky ♥ Telč je nádherné místo ♥

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.