čtvrtek 13. dubna 2023

Aby jste si nemysleli …

 


… že nic netvořím v mém ateliéru, předkládám “corpus delikty”. 

Je sice už po Velikonočním slavení, ale nemyslím, že by moje dílko nebylo využitelné po celý rok?! Ovlivněna “babičkovstvím”,  neodolala jsem a ušila jsem vnoučkovi polštář ve formě zajíce. Když už jsem v tom šití byla, ušila jsem rovnou dva. Druhý jsem šila pro malého synovce, který bydlí v Paříži.

Šila jsem podle Tildy. V tomto projektu se dají dobře zpracovat různé zbytky látek.

Odměnou za můj “výkon” jsou …,

 dva páry zářících očiček 😍. 




…á tady je,
zajíc v Paříži💝


Tak co, je to i pro Vás inspirace?


Váš


Lezarts,

v konvalescenci 😉


13 komentářů:

  1. Skoro tak úžasný je i zajíc na smetaně.Jsi borec! Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. Renato, ušáci mají určitě úspěch. A to jeden ani netušil, jaký bude cestovatel. Jsou moc krásní, jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  3. Renatko jsi moc šikovná a poštářky jsou nádherné a jistě hodně potěšily.

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko, zajdové jsou parádní . Je vidět , že udělaly radost. Děkuji za inspiraci .
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  5. Renatko, jsou úžasní! Ráda věřím ten třpyt v očích!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Zajícové krásní, když byla Bobule malá, šila jsem jí polštářky na válení a muchlání ve tvaru obláčků. Doteď s nima má obloženou postel. A muchláčka kterého jsem jí uháčkovala když jí bylo čtvrt roku má taky doteď, bez něj prostě ani ránu, kamkoli se jede musí fufík taky. A to už jí je šest! Zcestoval už toho víc jak já, včetně Chorvatska, Egypta a Tunisu....

    OdpovědětVymazat
  7. Renatko, zdravím. Běžící ušáci jsou bezva, a jeden doběhl až do Francie ! Tvořit pro malé děti je nejlepší, užívejme si to, než nám vyrostou... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherný nápad i zpracování )))
    Přeji hezký víkend. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Úšáčci jsou nádherní. Musí být super na mazlení v postýlce!

    OdpovědětVymazat
  10. To jsou super ušáčci! A radost musela být veliká! Krásné dny, Eva

    OdpovědětVymazat
  11. Rozzářené dětské oči je vždy největší odměna, to znám. Zajíci jsou krásní, na mazlení bezvadní.

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  13. Jéé, ti zajíčci vypadají krásně! :)

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.