pátek 30. června 2023

Ať žijí prázdniny…

 

…ač už je to dávno co jsem opustila školní lavice, miluji čas prázdnin. Čas, který i v tom současném světě na mě dělá dojem, lehkého zklidnění a práva na lelkování. Možnosti utéci na pár hodin, nebo dní z reality a nabírat sílu do zbytku roku. Poznávat nová místa a nebo se vracet na ta známá. Mít alespoň dojem několik chvil, naprosté volnosti! 

To je moje vize prázdnin, i když už mám vlastně prázdniny po celý rok😉

Ani letos se nevzdám možnosti navštívit moje milované Alpy a koupání v jezerech.






A jak to vidíte vy?

Ať žije prázdnin čas!!!

Váš

Lezarts,

už lelkujíc v zahradě😎

10 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Renátko, Alpy ano, ale koupání v jejich jezerech? - chceš mít v krevním řečišti kry?
    Hezké prázdniny. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji hezkou alpskou dovolenou. Těším se na jezerní fota))))
    Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Renato, Alpy jsou krásné, s takovou dovolenou souhlasím. Méně už s koupáním v jezerech, to bych nedala 😂 Já jsem za hrdinku, když vlezu do Sázavy, na což se mimochodem také o prázdninách těším. Měj se hezky a užívej léto, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
  5. Taky říkám červenci a srpnu pořád prázdniny, i když už školou povinné není ani moje dítě, natož já.
    Dovolená v Alpách nemá chybu - toulání po horách je bezva. Tak ať se vydaří

    OdpovědětVymazat
  6. Renatko, léto miluji, i když dovolenou už směřujeme mimo prázdniny, aby bylo klidněji. Momentálně by mi udělalo radost odpoledne u bazénu, snad se zadaří...
    Moc ti přeji, ať ti vyjdou všechny letní plány. Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Renatko přeju Ti krásné prázdniny, užij si je ! Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Taky mám v sobě tyto dva měsíce zakódované jako prázdniny.
    Žádné velké cestovní plány nemám, ale doufám, že i tak si léto užiju :-).
    Měj se hezky a užij si léto!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Já to vidím úplně stejně. Čas prázdnin je pro mě čas zpomalení, oddychu. I když samozřejmě pracuju i o prázdninách, mám najednou pocit, že toho tolik nemusím.
    Užij si krásné léto, Renatko!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.