neděle 23. července 2023

Okurková sezóna…

 

…za mě ta patchworková.

Jo zahrada si mě teď vyžaduje, nejraději na 200% díky suchu a restů z jara. Lovím, každou kapličku vody, abych tu “žíznivku “napojila. Je to časově náročné v průměru 2 hod denně, zatím naštěstí mám zásoby dešťové i šedé vody. Při instalaci čističky odpadních vod jsem nechala instalovat cisternu na šedou vodu a po celé zahradě pod okapy mám různé nádoby a nádrže na sběr dešťovky. Občas vypomůže studna, ale ta nikdy nebyla moc bohatá na vodu.

Do toho jsem se ještě rozhodla zrenovovat další koupelnu a to vše jen vlastní silou. To je také časově náročné ( nejen díky mému věku😉) , musím absolvovat několikeré natěračské práce, které vyžadují delší intervaly mezi nátěry, tmelení atd.

Ale proč to vše tak zdlouhavě popisují? 

Nedávno jsem v galerii fotografií našla patchworkové počiny, kteří jsem tu ještě neukázala. Byla to práce pro jeden časopis a téma bylo skřítkové a víly. Vlastně to je princip mého příspěvku…teď by se mi totiž takové víly a skřítkové hodili v realitě!!! To by mi pak vše odsejpalo😁


 












Váš

Lezarts,

rádoby duhová víla🧚🏼‍♀️


10 komentářů:

  1. Renatko, to jsi tedy fakt šikovná. Oprava koupelny, to je opravdu náročné..zahrádku máš krásnou a s vodou je to i u nás zlé. Nepršelo pořádně už dlouho a pokud pár kapek spadne, tak se zase hned vypaří a sucho vládne dál.

    OdpovědětVymazat
  2. Renátko, krásné, ale ta koloběžka, to je pecka, na podobné jsem jezdila jako 5-6 letá denně.A měla jsme taštičku a v ní svačinu.
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  3. Odsýpá ti vše i tak)))krásná dílka. A renovace koupelny??? Jsi dobrá !!!!
    Hezkou neděli. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Renato, jsi šikovná po všech stránkách. Obdivuji práci na renovaci koupelny navíc vlastními silami, to vážně smekám 😀😉

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké.
    A myslím, že všechny zahrady by potřebovaly, aby zas trochu zapršelo - ne dvacetiminutová bouřka, ale pěkný jemný deštíček, nejlépe celodenní ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Renatko, to je úžsné, co ty všechno dokážeš! Taková krásná díla! Obdivuje tvou odvahu pustit se do renovace koupelny!

    OdpovědětVymazat
  7. Renatko, ty obrázky jsou kouzelné, stejně jako zátiší na tvé zahradě. I my, ač je studna celkem Ok, lapeme každou dešťovou kapku, jinak to nejde...
    Přeji příjemné dny a moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Že jsem se už pustila do různých činností, ale renovaci koupelny- no to bych určitě nedala! Jsi prostě dobrá. Však i Tvoje zahrada a ruční práce o tom svědčí.
    Měj se hezky a ať se renovace vydaří.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Renatko moc Tě zdravím. Víly a skřitkové se mi moc líbí, je to takové tajemné, krásné. Zahrada věřím, že Ti zabere spoustu času, ale všechna Tvoje zákoutí jsou nápaditá. Renovace koupelny vlastními silami, to už je vyšší kategorie, to obdivuju ! Já se chci na podzim, po malování schodiště pustit do schodů podle Tebe, ale nevím, jestli to dokážu.Ať se Ti daří, Lenka

    OdpovědětVymazat
  10. Jakmile vidím že někdo ohání tím že nosit konve není nic náročného, tak na něj vyběhnu se zavlažováním, že to je přece mnohem jednodušší. Zapnout kohoutek, ideálně ještě automaticky i v domě kdy sedí chlap na pivě a užívat si toho že máte krásnou zahrádku, o to mi tak nějak vždy šlo.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.