čtvrtek 23. listopadu 2023

Když mě zavolá personální oddělení…

 


…, jako každý rok( letos mimo jiné už po 50 té), do služby sekretářky…

…narazím beranici, obléknu kožich, válenky, šálu a rukavice ( poslední roky fakultativní doplňky:-)), osedlám sáně a vyrážím kosmickou rychlostí do mé dobrovolnické mise.

Ano Vánoce jsou za dveřmi a podupávají na rohožce, zatím co já se třesu, jak to vše zase zvládnu?! Moje letošní služba bude po letech o hodně náročnější! Nesmím vnoučka zklamat  musí to být pohádkové!🧑🏻‍🎄


Začala jsem připravovat “náčiní a materiál” a zítra je nástup.




Držte mi palce, ať se vše vydaří a já to dám!

Začala jsem, jak jinak patchworkem.

Tento vánoční patchwork je klasickou ukázkou toho, že není potřeba být expertem na toto umění. Jedná se o kit z jednoho nejmenovaného obchodu, mimo jiné s dobrou kávou, kterým mě už před lety obdarovala moje kamarádka ( díkyMarti)!

Stačí jen složit čtverce, podle svého vkusu a sešít. Dodáte vatelín, látku na zádička a pár hodin u šicího stroje a je hotovo! Já jsem ještě přidala trochu osobní kreace a na několik čtverců jsem proquiltovala bílou perlovkou jelínky v různých postojích. Zbytek deky je prošitý v echu kolem každého čtverce.


.








,




Jak vidíte, žádné složitá práce a můžete mít praktický dárek. Může se hodit jako deka k televizi. Hezky se do ní zachumlat a koukat, třeba na pohádky o Vánocích

🤶🏻

Všem Vám mává, ze startovní dráhy

Váš

Skřítek je dílem šikovné kamarádky Lucky, tímto ji móóóc děkuji!


Lezarts

🧑🏻‍🎄



10 komentářů:

  1. Renato, docela jsi mne pobavila tím, že k vytvoření této deky není třeba být expertem 😀 Tohle bych nikdy nesvedla, protože se šicím strojem neumím. Nikdy jsem neměla potřebu šít na stroji, protože moje mamka i tchyně byly dámské krejčové, takže jsem o jakékoliv šití měla postaráno. To neumětelství se strojem mi zůstalo a můžu jen závidět, pá 😀👍

    OdpovědětVymazat
  2. Já vás holky patchworkový obdivuju. Já jsem expert jen na ten stužkový.....

    OdpovědětVymazat
  3. Renátko, to se ti povedlo! to bych nikdy nezvládla. Ale na šicím stroji umím, třeba polštářky a podobné jednoduché věci. Jsi prostě moc šikovná. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera. Proševy se mi moc líbí, deku oživily.
    Kde se dají sehnat takové sekretářky?))))

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím sekretářku, deka je moc povedená a skřítek taky ! Renatko ať se Ti pohádková mise vydaří, držím pěsti ! Lenka

    OdpovědětVymazat
  6. Renatko, ty to popisuješ jako brnkačku, ale!!! kdysi jsem takovou čtvercovou deku šila pro Adama, ale dala mi zabrat a chlubit bych se s ní myslím nemohla...
    Hodně zdaru při téhle krásné práci!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Deka je krásná, ale mně by myslím s mým "krejčovským uměním" nepomohl ani předpřipravený kit.

    OdpovědětVymazat
  8. Tak toto volání znám. V hlavě nosím nápady, jenže už jsem taková lenivější, takže mnohé z nich v té hlavě zůstanou.
    Ale něco přeci jenom jako dárek se na tom světle božím objeví.
    Deku máš krásnou. Taky jsem jich několik ušila, když byla vnoučata malá. Teď už pochybuji, že bych se do nějaké pustila.
    Měj se hezky a tvoření zdar !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  9. Já jen tiše koukám jak někdo svede něco tak hezkého....
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  10. Skvěle vyjádřeno! Váš příspěvek je výjimečný a nabízí zasvěcené perspektivy. Díky, že jste se podělil o své moudro.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.