středa 15. listopadu 2023

Naše krásná zahrada hoří…

 


… paletou podzimních barev.

Než tu krásu spláchne podzimní déšť, vkládám pár ukázek.






-.






Rozhodně, bych byla ráda, kdyby ta nadílka, krásně zabarveného listí na stromech zůstala.
Co si budeme povídat, kdo to má uklízet … jasně , že já! Přiznám se, že mě to už po pátém kolečku plného listí (dále už raději nepočítám),  směr kompost a zpět nebaví- hlavně unavuje!!! Navíc to u nás není žádná rovina.
A to prosím je jen začátek:-(




Snažím vychovávat další generaci a doufat, že ho záliba pomáhat na zahradě neopustí:-)))?!
Už má řidičák na vlastní kolečko!






A když už jsem byla v úklidu zahrady, obhlédla jsem, zda by byl materiál na vítací věnce a byl!

Stačila jsem ještě umotala 3 podzimní věnce, jeden na naše vrata a další dva, jako dárky.









A to je pro dnešek vše z naší podzimní zahrady, kterou pomalu ukládám k zimními spánku

Váš
Lezarts,
dnes mám oči,  listím zaváté🍂🍁


10 komentářů:

  1. Renato, materiálu na věnce máš na zahradě spoustu a moc se povedly. Zahrada před zimním spánkem ještě potěší svojí barevností, listím už méně 😊😀

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko zdravím, moc ráda si Tvoji zahradu prohlížím. To je mě jasný, že s tím máš plno práce, ale zase máš k ruce malého zahradníčka :o). Umotala jsi půvabné věnce, Lenka

    OdpovědětVymazat
  3. Zahradu máš krásnou a krásné jsou i věnce, co jiného mohu napsat.
    No a malý zahradníček to je taková roztomilá třešnička na dortu.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Tvá kouzelná zahrada není zadarmo, to mi je jasné. Já mám proti tobě květináč a stejně každou suchou a volnou chvíli trávím s hráběmi... Pomocníka mám jen čtyřnohého, ty si na tom líp! Nějak vám to mimi vyrostlo!
    Nádherné věnce. Všechny!
    Renatko, listí zdar. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Renato, krásné podzimní fotky z krásné zahrady. A ty věnce - oh... Ale úklid listí nezávidím. Nám na chalupu pořídil manžel fukar kombinovaný s vysavačem, který velkou část spadaného listí uklidil syn se ženou, protože ji to přišlo jako prima hračka :D. Ale nějaké dodělávky mne čekají - když tam mladí byli, nebylo spadané ještě všechno :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná nostalgická zahradá !! Úklid listí mě ještě čeká, opadal jen ořech, na jabloních zatím docela drží.
    Hezký prodloužený víkend !!!

    OdpovědětVymazat
  7. Renatko máš krásnou zahradu, věnce perfektní. Jsi moc šikovná. Přeji Ti krásný prodloužený víkend.

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná zahrada a překrásné věnce. Listí mne čeká už zítra.

    OdpovědětVymazat
  9. Máš krásnou zahradu, máš krásné věnce, máš .... no prostě jseš dobrá, já mám zatím listí na zemi, myslela jsem že ho zítra posbírám zase sekačkou, ale něco do toho vlezlo, takže budu muset najít chuť během týdne....

    OdpovědětVymazat
  10. Máš krásnou zahradu. Malý brigádník je šikovný.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.