úterý 11. června 2024

Patchwork, aneb…

 

…čas v ateliéru.

Na patchwork mi zbývá stále méně času. Viníkem je sluníčko, jaro a nutnost péče o zahradu. Vím, opakuji se každý rok, ale nemohu za to, jak vysvitne sluníčko nedokážu sedět zavřená doma.

Obrátila se na mě známá, že by potřebovala dva polštáře aby mohla obdaroval dvě osoby. Přiznám, že to byl docela oříšek, ne realizace, ale návrhy, když neznáte vkus a zařízení interiéru osob ke kterým má polštář doputovat. Trvalo mi dlouho, než jsem se ujistila, že je to konečně to pravé, tak to vyžadovalo i nějaké pokusy, které jsem nakonec zavrhla a uložila na někdy příště….

Dnes mohu ukázat realizované vítězné návrhy, jsou už ozdobou u obdarovaných!











Polštáře jsem prošívala ručně, barevnou perlovou přízi, moje oblíbená dokončovací práce.

Et voilá!

Váš 

Lezarts,

už zase v zahradě.

10 komentářů:

  1. Moc hezké polštářky - precizní práce ! To tedy jó !!!
    Hezké úterní odpoledne a pohodové další dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Patchwork jako vyšitý! Super, moderní, nepřeplácený design! Moc se mi líbí i ty ruční stehy! Je na nich vidět, že jsou ušité s láskou...

    OdpovědětVymazat
  3. Renato, nádherná práce, patchwork obdivuji, líbí se mi moc, ale stroj a já nejde dohromady. Fakt nádhera, pá 😀😊

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou nádherné! Jsem si říkala, jestli jsi to prošívala ručně.... že stroj tohle neumí. To jsi si pěkně mákla. Tak mě sluníčko táhne ven, ale spíš se na něm vyvalovat a lapat energii než něco dělat :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné práce. Líbí se mi všechny. Velký obdiv..totiž já a šicí stroj kamarádí moc nejsme a není to vina toho stroje...když musím něco ušít, tak mám z toho "osypky..."Proto obdivuji každého, kdo to umí a ty to umíš úžasně.

    OdpovědětVymazat
  6. To je nádhera))) máš můj obdiv. Vím, že tohle bych nikdy nedala dohromady. Hezké dny přeji.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Renatko zdravím, ušila jsi parádní polštáře, krásně sladěné barvy. A ruční prošívání patchworku mám taky raději. Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Renatko, jsou moc krásné! Tohle je pro mne vyšší dívčí, tak jen tiše obdivuji.
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Renato, jsou moc hezké. Technika patchworku se mi moc líbí, ale na šití moc zručná nejsem, takže mi taky nezbývá než jen obdivovat ty šikovnější

    OdpovědětVymazat
  10. Já jen zírám. Polštářky jak malovaný, jsi fakt šikulka! S láskou Vivi

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.