pátek 9. srpna 2024

Už je to dlouho co…

 


… jsem vás nepozvala do zahrady, musím to dnes napravit. Bohužel letošní jarní mráz hodně zahradu poškodil a tak jsem se nedočkala květeny, jako každý rok. Máme spousty hortenzií, kterým namrzly pupence květů, jen málo jich kvete. Nemluvím o jiných keřích které téměř nekvetli. 

Ten nedostatek květů a barev jsem si musela vynahradit aspoň osázením květináčů, ale i tak jsem zjistila, že některé volby kombinací se mi moc nevydařily. No co nadělám:-)))? 

Vstupte prohlídka není komentovaná.





































Můžete si odpočinout po výšlapu zahradou na terase, která je jako vždy naším letním obývákem.

Kafe, vínko i nějaká ta dobrota tu vždy chutná! (Moje váha mi to potvrdila:-((().







A bonus na konec, máme i nového škůdce zahrady, dovolte mi představit našeho adoptovaného drobečka 😉

Badyho…

 



Přeji všem pohodové pokračování prázdninového času, ať jste, kde jste. Aby vám slunce svítilo, ani málo, ani moc. Pršelo jen pro zalévání přírody a osvěžení. Nikdo neotravoval a to ani hmyz. Prostě léto tak jak má být…


Váš


Lezarts,

také v kufrech a ruksakem na zádech☀️

12 komentářů:

  1. Renatko, děkuju za možnost prohlídky. Zahrada je nádherná! Připadala jsem si jako v pohádce. Ani si nedovedu představit, co práce za tím je. A škůdce je k pomilování. Ať vám dělá jen radost.
    Krásné letní dny!

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko, to je ráj, nádhera. Využité ptačí klece...moc hezké. Přeji ti krásné letní dny a ať ti dál vše tak pěkně roste.

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé, a já vyházela tolik klícek po andulách! .... krásné to máš.

    OdpovědětVymazat
  4. Kvete ti to moc hezky. A Bady je fešák

    OdpovědětVymazat
  5. Renatko, myslím, že si zbytečně kritická! Je to krásný zážitek jako vždycky, když vidím tvou zahradu.
    Moc tě zdravím a hladím toho úžasňáka!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Takových vtipných květinových nápadů, které krásně kvetou, super. Zdraví Večernice.

    OdpovědětVymazat
  7. Překrásná zahrada i pejsek. Přeji krásný zbytek neděle 🌞🍀

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherná zákoutí)))a pejsek též.

    OdpovědětVymazat
  9. Projít se Tvojí zahradou -byť jen prostřednictvím fotek- je vždycky zážitek. Dostal mne ten osázený mlýnek ! :-)
    S tím záškodnictvím od hafana to nebude tak zlé.
    Zdravím a přeji hezké dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. V takové zahradě se musí úžasně relaxovat....ale určitě taky pořádně zapotit :-) A pejsek je krásný.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Renatko, já se kochám a kochám. Taková krása, u tebe na zahradě bch dokázala spočinout (akorát bys mě odtamtud asi jen tak nedostala) ;). Bady je krasavec a určitě nejmilejší "škůdce", jakýho na zahradě máš. :) Ten by si s naší čivavkou jistě rozuměl. :) Měj se moc krásně, Vivi

    OdpovědětVymazat
  12. Renátko, když vidím netřesky v mlýnku, vzpomněla jsem si, jak jsem jela na severní Moravu za kamarádkou a co jí dát? jako dárek, když ,,všechno,, má? Tak jsme vzala tři kousky porcelánu po babičce, konvičku, cukřenku ( obě s pokličkami ) a mléčenku a osázela netřesky různých barev, v každé nádobě jiná barva. Hrdě jsem to předala a bylo posazeno na studni. Dobré místo, říkám si. Za čas to vyhodila a měla jsem to dát tobě!
    Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.