čtvrtek 12. září 2024

Jó, když byl abnormální…

 


…hic! 

Aneb, jak nejlépe dnes, přežít tepelný šok.

Zkusím to ohlédnutím do předešlých dní.

Začnu pobytem v Rakouských Alpách. Ničím novým nepřekvapím, stále stejné místo, ale stále plno nových objevů. Počasí nám přálo, rodinná pohoda k tomu samá voda, prostě značka ideální dovolená.








Návrat do reality byl dost drsný, už jak jsem usedla do auta na zpáteční cestu, bylo po náladě a pocitu odpočinku. SMS z nemocnice, že je syn hospitalizován mě úplně odrovnal. ( naštěstí dnes už je v pořádku). Druhý den večer vnuk na pohotovosti, infekce a bolestivá léčba + ATB. Ještě to korunoval další den pes úrazem…  už je všem dobře.




Následně jsem vstřebává, další rok mého života. Tentokrát v dobré restauraci a intimní společnosti.


Dostala jsem k narozeninám jeden nečekaný dárek, který mě velice potěšil!!!
Byla jsem vylosovaná na blogu Krása je všude http://judith-for-joy.blogspot.com/ ,přišel mi poštou od Jitky balíček s krásným pouzdrem! Nádherná, vkusná práce, kterou vždy na jejím blogu obdivuji!!!
Ještě jednou mnohokrát Jitko děkuji🌸🌸🌸





Léto odchází, nezbývá než vyhlížet to příští!


Přeji všem, aby bylo vody jen akorát a zima ještě chvíli počkala!!!

Váš 

Lezarts,

v šoku z teplot🥶

10 komentářů:

  1. Renatko, hlavně, že všechno dobře dopadlo! Fotky jsou nádherné!
    Dárky od Jitky jsou vždycky top!
    Přeji dodatečně vše nej k narozeninám, pevné zdraví a radost a lásku kolem sebe!
    Pa, Helena
    https://sincerehelena.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné fotografie z vaší báječné dovolené. Do těch míst se nepodívám a tak aspoň můžu kochat fotografiemi na Tvém blogu. Renatko, hlavní je, že už jsou všichni v pořádku a doufám, že deště, které se v příštích dnech očekávají, nezpůsobí žádné velké škody. Přeji vám všem zdraví a klidně dny.

    OdpovědětVymazat
  3. Konec dobrý, všechno dobré, i když chápu, že toho najednou bylo "trochu" moc. Fotky z Alp jsou krásné a k narozeninám i výhře gratutuluji.

    OdpovědětVymazat
  4. Když vyjde počasí v Alpách, je to vždycky paráda. Nám se to poštěstilo dvakrát a vždycky jsme z dovolené byli nadšení.
    Důležité je, že všichni marodi už jsou zase v pořádku, ale těch špatných zpráv bylo najednou nějak moc. K narozeninám přeji všechno jen to nej 🥂💐

    OdpovědětVymazat
  5. Renátko, tak to bylo ,,hustý,, - jak říkají mladí. Naši byli poslední týden prázdnin v Rakousku na dovolené a dodnes mám jen jednu fotku - tvoje mi přišly vhod.Ať už je jen lépe a k narozeninám ti ze srdce přeji štěstí, zdraví a vše nejlepší. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  6. Záběry z Alp jsou skvělé. Dobře, že je rodina zase v pořádku, bylo toho najednou nějak hodně. Úspěšný, šťastný a zdravý další rok přeje Večernice.

    OdpovědětVymazat
  7. Krásnou dovolenou jsi prožila v místech, kde jsem nikdy nebyla. Zážitky z návratu do reality nezávidím, hlavně, že je všechno v pořádku. Výhra k narozeninám ... to se losování opravdu povedlo. Jsem ráda, že ti udělala radost.
    Přeji klidné dny bez vodní kalamity. Jitka

    OdpovědětVymazat
  8. Alpskou dovolenou mohu jen tiše závidět.... nám, tedy spíš mě protože chlapovi je nějak všechno fuk, hlavně když má pivo, kazí náladu stoupající řeka která se sice zatím tady před námi drží v korytu, ale nevím jak dlouho....

    OdpovědětVymazat
  9. Dovolenou jsi měla pěknou. Ono nikdy nezůstane při jedné nepříjemnosti. Ale hlavně, že už je vše OK.
    Dodatečně všechno nejlepší k narozeninám.
    U nás prší, fouká vítr, voda v Úpě stoupá a máme za sebou 24 hodin bez el.proudu.
    Klidnou neděli, Renátko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  10. Úplně jsem přehlédla tvůj příspěvek. Takže dodatečně přeji všechno nejlepší, hodně zdraví, pohody, cestovatelských zážitků a už žádné špatné zprávy. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.