pondělí 1. února 2021

...a můžeme na pláž☀️!

 

Známé rčení, že život patří připraveným mě, zrovna v této době zákazů, doporučení, strašení a zmatků, zázrakem, nakoplo k nevídanému činění.

 Jak vidno dnešní doba stimuluje k tomu, že zoufalí lidé dělají zoufalé věci😊. Činitelé jsou toho zářným příkladem, tak proč ne já???😊

 Ano, ano, jsem připravena, až se léto zeptá co jsem dělala v zimě! 

Trochu Vás napínám, sebe jsem napínala taky téměř dva roky... 

...konečně mohu odhalit, jak dopadl model plážové tašky. Je to dárek pro dceru, která má už druhým rokem zaplacenou dovolenou u moře🙏🏻. Když kabelu neužije k moři, tak určitě se bude hodit k jezeru, či k rybníku... a v nejhorším na nákupy🙂.

 Ale to nejpodstatnější na této věci je,

  mám totiž pro jednou pocit, že jsem připravena a to s velkým předstihem (což je u mě nebývalé😂)!

A tady je model.





A když jsem v tom byla, ušila jsem k tašce ještě dvě podložky.




K tašce byl jeden vtipný komentář od dárce materiálu k recyklaci:

“Já jsem bez kalhot, ale hlavně, že máte tašku na pláž”😊. 


Asi jste si všimli,  jedná o recyklaci starých jeans včetně aplikace na přední kapse.


Váš

Lezarts

dnes, díky počasí, téměř na pláži☀️☀️☀️

21 komentářů:

  1. Ta je krásná. Originál; který nebude nikdo mít na pláži a ani třeba na tom nákupu. Ať hezky slouží.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda tyhle recyklované kousky, jsou naprosto originální, skvělé. Taška se ti moc povedla, určitě se využije nejenom na tu vysněnou pláž.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nějak se mi nedaří rodinu přesvědčovat, k odkládání jeans a opravovat mě je nebaví. Tak recykluji pomalu!

      Vymazat
  3. Renatko, recyklace s povedla - taška je krásná a dcera ji určitě užije.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ji to moc přeji a díky za chválu.
      Kdy začneš psát na blog?
      Moc tě zdravím☀️

      Vymazat
  4. Také mám dva zájezdy k moři již dva roky, nu a vypadá to, že je budu tahat z cestovky přes pojišťovnu neb Firo krachuje.
    Život skutečně přeje připraveným a tobě se se ta příprava skutečně mimořádně vydařila. Zavřu oči a už to voní dálkami .. adié.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...a slyšíš to vlnobití??? 😊😊😊

      Vymazat
    2. Neslyším, před barákem dělají novou elektrickou přípojku :)))

      Vymazat
    3. Tak to slyšíš asi jen elektrické vlněním😁😁😁

      Vymazat
  5. Originální bezva taška bude určitě využita nejen jako plážová.
    Povedla se !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám dojem, že se bude víc považovat v nákupním vozíku, než na pláži. Nevadí, hezky jsem se při šití zabavila😊

      Vymazat
  6. Taška je super! Ale tá pláž zatiaľ v nedohľadne :( Pekný deň, Marta

    OdpovědětVymazat
  7. S dobrým dalekohledem a hezkého počasí 😁😁😁 a dobrou fantazií by se možná zadařilo😂

    OdpovědětVymazat
  8. Taška super, riflovina je vděčný materiál na recyklaci, taky využívám. Líbí se mi nápad s provázkem. Tak ať je brzy využita, nejlépe u toho moře.Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík za pochvalu! Myslím, že se užije víc u rybníka😊

      Vymazat
  9. To je opravdu dokonalý kousek! Držím palce, ať může dcera tuhle skvělou tašku využít co nejdříve!

    OdpovědětVymazat
  10. Renatko, ta taška je skutečně nádherná. A moře, dovolená... momentálně trochu jako plány cesty na Mars.
    Musíme věřit!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I za humna bych brala cestu!
      Pá , pá a buď fit👍

      Vymazat
  11. No, být pesimista, tak bych řekla, že letět na Mars možná bude dřív, než k moři😊Dokud dýchám, doufám...❄️

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.