pondělí 8. února 2021

C už tu máme a teď k tomu “Bílou nemoc”.

 

To bude chtít kandidátku MUDr Galena na Hrad😊

Ani nevím, zda je nutné vyhlašovat nouzový stav z důsledku sněhové kalamity😊. Jsme už téměř všichni v domácí “péči”😊 Kladem situace je, že si povinně ( ti co bydlí na venkově) uděláme hodiny tělesné výchovy s hrablem. Je mi jasné do Prahy se neprohrabu, nezvládli to ani silničáři natož já. Praha 30 km od nás,  autobus, ani vlaky nejezdí. 

Zakončím dnešní sněhové zpravodajství stavem místních sjezdovek: zatím neupravená běžecká stopa vleky a lanovky stejně stojí z důvodu C, nejjistější pohyb po čtyřech nahoru a po zadku dolu😊❄️❄️❄️

Doufám, že jste vše četli s nadhledem a užíváte si té bílé “nemoci” jen v dobrém, ať jste v dolinách, horách, městech nebo vesnicích.

Dvorek před 



a po😅




Přeji všem lehký průběh “bílé nemoci”😁

Váš

 Lezarts,

s hrablem vždy připraven❄️❄️❄️

14 komentářů:

  1. My jsme taky zapadaní jako u Broučků))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je příjemné, když se nikam nemusí a jen může do přírody☀️❄️

      Vymazat
  2. Já, jako správný kapitalista - vykořisťovatel do práce musím.
    Cestu, která trvá 8 max. 10 minut mi dneska ráno trvala 45 minut.
    Přišla jsem si jako ruský mužik, zastavila jsem, ometla auto, naskočila a jela. Zastavila, ometla a do práce jsem dorazila splavená jako prase, byť bylo mínus 10.
    Ale já nenadávám, já už si zvykla :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná ruskou Trójkou by to bylo pohodlnější😊, ovšem zase krmit ty koně ???!

      Vymazat
  3. Taky mám kolem domu bílo. Dnes toho přes noc ale nanapadalo tolik jako včera. Ale sníh je to pěkný, takový prašan.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. I u nás dnes přibylo 5 cm i sluníčko se chvíli na mě usmálo. Panenská nádhera☀️❄️☀️

    OdpovědětVymazat
  5. Bydlíme v první obvodu, tedy v centru města. Uklizeno máme! jen klid, je to práce manžela a syna. Služby města jsme viděli jen projet se zdviženou radlicí...
    Renatko, měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. To máte štěstí👍 U nás chybí ten koho to tolik bavilo... ❄️❄️❄️

    OdpovědětVymazat
  7. Renatko, naše ulice uklizená je. Máme to "štěstí", že jsme v relativně prudkém kopci a když ji silničáři neprohrnou nebo neposolí, nevyjeli by ji popeláři. Tak ji uklízí poctivě, i když je to jen slepá okrajová ulice. To v centru je to horší :o)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
  8. Vzhledem k velkému pozemku, cesta k obecnému nám dá zabrat😅. Starosta nám tu docela dobře místní komunikace dobře udržuje👍Zato co se týče silnic, je to katastrofa, no vždyť moje děti na to doplatili začátkem roku.
    Přeji hezké procházky❄️❄️❄️

    OdpovědětVymazat
  9. Výstižné zpravodajství o zimě. U nás silničáři opět překvapeni, že v zimě sněží. A pěkné fotky, zima se sněhem je stejně fotogenická.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba jsou taky na home office😊
      Sníh umí hezky vystínovat obrysy ❄️❄️❄️

      Vymazat
  10. Po dlouhé době i vítána☀️❄️😊

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.