úterý 16. února 2021

C ani květinou neuhodíš!!!


 Venku může mrznout jen praštět, ale pocit, že jaro se už někde chystá do gala je naprosto neomylně cítit ve vzduchu. A moje vnitřní hodinky začínají tikat trochu jinak, rychleji i na vzdory situaci kolem C. Mám potřebu nasávat venku tu vůni vzduchu, cítím nadcházející změnu.

 Nevím jak to máte vy, ale už od dětství v tomto období si přeji mít křídla a z ptačího pohledu pozorovat znovuzrození přírody. Letět nad hory a doly.

Ale zpátky na zem, je mi jasné, že už mi křídla nenarostou ( musely by být jak od Concordu, jiná by mě ani už neunesla), tak improvizuji( konečně, jako často)😊 

Ještě, že květinářství mohou mít otevřeno. Jen díky malému obytnému prostoru, květinářství nevykoupím. Ale i tak jdu domů s plnou náručí květin. K tomu sv. Valentýn a mohu se radovat z malého nádechu Jara i uvnitř domu. Z výsledku mám radost a vím, že to nebude dlouho trvat a začnu plenit vlastní zahradu😉Dnes vás pozvu místo do zahrady, do domu na květinový dýchánek.










Přeji vám rozkvěte do krásy, Jaro se blíží💐.

Váš

Lezarts

Stále bez křídel🤨


18 komentářů:

  1. Krásné květinové aranže, Renatko! Chápu i tu potřebu létat a dýchat...
    Snad se brzo alespoň volně nadechneme.
    Měj hezké a hlavně zdravé dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chytám se každé příležitosti k úniku z aktuální reality. Snad mi volnost v mé hlavě vydrží, protože cesta tunelem bude dlouhá.
      Ale optimismu zdar a virům zmar☀️

      Vymazat
  2. Jaro se blíží :))) venku máme metr sněhu a za bukem tropy.
    Pravda je taková, že na slunku bylo v neděli delikátně, seděli jsme u kávičky a já měla večer přičoudlé tváře, takže ano, slunce získává na síle.
    Jsem loser, který si koupil na podzim nádherné cibule a polovinu nechal zabalenou a nezasazenou.
    Ovšem Mičurin ve mně zavelel, před dvěma týdny jsem je prskla do hlíny a hle, pokveteme.
    Takže ano, je to ve vzduchu, jen si ještě musíme chvíli počkat.
    A jinak, moc pěkně kveteš !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Blondy, vždy je lépe později, než nikdy😊 Ostatně zahrada i u odborníků bývá často založena na principu, pokus omyl!
      Tak vzhůru do zahrady, bez roušek a předsudků a hezky ruce do hlíny, je to lepší, než u Freuda na lehátku😉.

      Vymazat
  3. Zatím vše na zahradě zasypané sněhem, takže ještě závan jara zdaleka necítím, ani vnitřní hodiny nic nenaznačují. Jen manžel nakoupil semínka a v sešitě budu zapisovat co a na který záhon přijde. Řezané květiny si již nekupuji, čím jsem starší, tím mi nějak vadí jejich pěstování ve velkém, jejich cesty letadlem a náklaďáky po celé Evropě, jejich krátký život. Raději si pořizuji pokojovky :-), na ty stále hledám místo. Nu, pravda, občas nějakou svou péčí umorduji, uleji, ale ráda si dělám i odnože.
    Máš krásné barevné zákoutí :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem zjistila, že mě pokojovky mají tendenci pomalu tlačit ke zdi, udělala jsem čistku a krom pár snítek je nepěstuji, zeleně mám na zahradě až, až. Ale stůl bez kytice si nedovedu představit🌷

      Vymazat
  4. Nádherná květinová aranžmá)))
    Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Renčo, s kytičkama je svět hned veselejší a barevnější. Máš krásná zákoutí, miluju kytky. Hodně je dostávám a taky si je kupuju. Prostě je k životu potřebuju. A stůl bez květiny je pro mě jak bankomat bez peněz. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vtipné přirovnání😊. Mě Katka do vázy udělá vždy radost!

      Vymazat
  6. V únoru já už taky cítívám ve vzduchu jaro. Zima je letos povedená, ale nebudu se zlobit až už začne s jarem o vládnutí bojovat.
    Květiny vždycky byt rozsvítí. Hezky sis je naaranžovala.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď, když se sníh odplazil je ta vůně Jara téměř hmatatelná😊
      Děkuji za pochvalu🌷

      Vymazat
  7. Renatko, krásná aranžmá, trošku jara jsi dostala do svého domova.
    Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezky jsem přivřela cíp kabátu do dveří☀️
      Hezké dny Ivo🌷

      Vymazat
  8. Nádhera, teď to vypadá u tebe doma jako v kvetinarstvi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by se mi líbilo i ve skutečnosti, takové malé květinářství s kavárnou, ale to až v příštím životě

      Vymazat
  9. Včera jsem si také říkala, že jaro už je ve vzduchu cítit. Také miluju květiny a často s nimi jaro přivolávám. Inspirovala jsi mě, musím se dnes v květinářství zastavit.
    Krásný den přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že jsi ulovila krásné kousky a máš doma malé Jaro🌷

      Vymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.