pátek 12. února 2021

Jdeme do háje...

 

...březového😊.. 

Ten háj je více méně virtuální, neb máme na zahradě pouze 1 břízu...

...tak jsem nějaké ještě ušila, aby se dalo psát v množném čísle. 

Abyste viděly(i), že v tento krásný zimní čas se nepovaluji u kamen, přikládám důkaz mého tvoření, které mi při pohledu na něj evokuje kmeny bříz.




Začala jsem vytahovat mé patchworkové “kostlivce” ze skříně. Vypadly na mě bloky, které byly ukázkou jedné “rychlometody” pro Švadlenku. 


Hop, pár stehů a z polotovarů jsou dva naprony


A co vidíte vy???

Jako bonus ještě malá  procházka do zasněžené zahrady, zalité sluncem a třpytem odlesků sněhu.










         

   Přeji všem krásný mrazivý w.e.
Váš

Lezarts

Dnes kapánek blogem rozhozený😬

19 komentářů:

  1. Moc krásné šití i tvá pohádková zahrada. Kouzelné podívání!
    Renatko, měj hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. No přiznám se, že té bílé romantiky mám plné zuby.
    Chodím pěšky do krpálu, pak se hrabu v metru sněhu, nohy mám furt mokrý, protože se dnes už pořádné boty nevyrábí.
    Ale díky tomu hubnu, tak jo, vlastně je to všechno skvělé, vynikající a těším se na další sněhové nadělení :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi

    1. Zdravím Blondy - stavbyvedoucí.Vidíš, jak Ti to jde, hlavně že zůstáváš negativně pozitivní👍

      Vymazat
  3. Já vidím hezkou práci s více než pár stehy! Hezké je to !
    Pohodový den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Steh sem, steh tam, hop a radost z toho mám😊
      Díky za pochvalu!

      Vymazat
  4. Hezký víkend i u vás. Máš krásné zasněžené výhledy a tvoje bříza tě inspirovala k moc pěknému tvoření.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda výhled mám, který neomrzí. Ovšem nevím, jaké budu mít výhledy abych se mohla kochat i za hranicemi naší zahrady🤨 ( jako mnoho z nás)

      Vymazat
  5. To je jak z pohádky:-)
    Krásný víkend přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jó jen tu chybí čarodějné moci k úklidu sněhu😉

      Vymazat
  6. Hezké tvoření i zimní zahradní zákoutí :)
    Měj prima dny, Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale i tak se těším na Jarní zákoutí💐

      Vymazat
  7. Aj u nás je plno snehu, ale už by som chcela teplooooo :) Pekný večer! Marta

    OdpovědětVymazat
  8. U vás na zahradě bych chtěla být sýkorkou.
    Taška na pláž je moc povedená a jistě se k moři podívá spolu s majitelkou. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale pak nevím, kdo by mě krmil😂.
      Moc ji přeji, alespoň výlet k rybníku!

      Vymazat
  9. Haha, ten názov je skvelý. A fotky ešte lepšie

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  10. Zdravím,čas na kostlivce,dobrý počin a moc hezké dokončení. Zimní poklid pohled do duše.
    U mě prostor pro blogy,tak koukám,co mi kde uniklo 😉
    S příjemným pozdravením....pherenis

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.