pondělí 7. února 2022

Musím si na to posvítit…

 

… , aneb “ recy - věci”.

Vždy obdivuji lidskou vynalézavost a od malička pracuji i na té vlastní 🙂. Líbí se mi, když se starým věcem vdechne nová “tvář” , ale i nové věci změní funkci a často i do funkcí neočekávaných.

A co jsem tentokrát vymyslela a vyrobila?

Nadpis příspěvku tak trochu napovídá…

… LUSTR…

Zase na mě přišla “ měňavka”… to znamená potřebu něco vylepšovat v interiéru. Volba padla na , už dlouho zamýšlenou výměnu řasících rolet ve verandě. Nahrála mi slevová akce, tak okna verandy jsem oblékla do moderních roletek “noc - den”. A jak to tak bývá, když jsem se kochala tou novotou, zjistila jsem, že lustr nad stolem k tomu nějak nesedne. Bylo mi jasné, i zde je nutná změna! Stávající lustr nám sice zdobil jídelní kout už 25 let a zažil i naše mezinárodní stěhování, teď však musí změnit stanoviště. Putoval na krytou terasu. 

I tam mu to sluší!




.

Když jsem hledala v e-obchodech nový lustr, dostala jsem nápad…udělej si sama…

…a za 2 hod se nad stolem rozsvítil nový lustr.





Ze zásob “ třeba se bude jednou hodit “ jsem vyndala 3 stará stínidla. Ztrhala starý dekor, na drátěnou kostru. Vyštrachala tričko ( které se nějak zcvrklo😁). Ze skříně vyndala drátěné ramínko. Žárovku a objímku jsem měla ze starého lustru, a vzniklo toto…

…ORIGINÁL…,

…který svítí lépe než nahrazený kolega, a sluší mu to i s roletami.



 











Baví vás také měnit staré na nové? 

Pochlubte se!

Plno tvořivých chvil přeje,

Váš

Lezarts,

teď už “osvícený”😉



14 komentářů:

  1. Jsi šíkovná. Lustr je opravdu moc pěkný. Klobouk dolů. přeji ti krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to se ti vážně moc povedlo. Já kreativní nejsem, ale když najdu někde nějaký zajímavý tip, tak to někdy dokážu "opsat". Hodně se dá najít na Pinterestu. Hezké dny, zdravím 😉👍

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu povedená recyklace, Renatko!
    Přeji hezký večer pod novou lampou! Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Renátko, do lustru bych se bála pustit, přeci jen se elektriky bojím, ale jsi šikovná a máš originál. Původně jsme tě podezírala, že jsi zrecyklovala starší klobouk!
    Tak ať ti dělá radost a svítí na samé pěkné věci na tvém stole. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  5. Renatko, zdravím. Já jsem si nejdřív jako Jiřinka myslela, že jsi použila klobouk, i když ten by taky nemusel být špatný... Ale nápad s tričkem a ramínkem je parádní ! Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. No jen zírám. Opravdu nápadité. Lustr je originální a vypadá moc dobře. Fotky jsem si prohlédla víckrát.
    Pěkné dny !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Svítící klobouček kouzelníka Pokustóna :-)))))

    OdpovědětVymazat
  8. Určite príjemná a originálna zmena!

    OdpovědětVymazat
  9. Originální svítidlo. Vydává zajímavé světlo.

    OdpovědětVymazat
  10. Upozornění: včera jsem ti věnovala článek na mém blogu, nahlédni, KOČKO. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  11. Renatko, lustr je originální a líbí se mne tvůj nápad a k tomu je potřeba fantazie, kterou ty máš.
    Měj se moc hezky Iva

    OdpovědětVymazat
  12. Zajímavé tvoření. Bude tě hřát u srdíčka, že je to tvoje dílo, tvůj výrobek.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.