pátek 6. května 2022

Blog opět …

 

… zavádí novoty.

Ještě jsem nebyla schopná zvládnout potíže s komentováním vašich komentářů na mém blogu a je tu nová změna 😲.

Nemohu přidat ani komentář na vaše blogy, jako vždy s ikonkou… stala jsem se pro Googl anonymem. Stále koketuji s myšlenkou zabalit fidlátka a raději čas (který mi stále více chybí) trávený soubojem s Blogem, věnovat vnoučkovi, zahradě a patchworku?!

Prozatím, než si to v hlavě srovnán, podělím se o pár fotek pro vylepšení nálady ☀️



To bych nebyla já, abych přešla bez povšimnutí kolem růžově kvetoucí nádhery Sakur ze sousedního města, kde jsem musela zajít k “felčarům”. Hned mi ten pohled na tu záplavu růžové vylepšil náladu!

 

I na naší zahradě se to “růžoví”!


Ale i jiné barvičky začínají zdobit zahradu.




Každý den mě zahrada očarovává, každý den je něco nového v květu, nebo se kvést chystá. Vše se obaluje svěží zelení, která vyplňuje a podtrhává krásu jarní přírody.


Prodlužující dny jsou výzvou k pozdním procházkám, za okouzlujících západů slunce.

Užívejte si prodlužující dny a probouzející se přírodu…ten ohňostroj barev a vůní…důkaz toho, že štěstí je ve volnosti a svobodě, kterou příroda, když se k ní budeme dobře chovat umí dokonale poskytnout!

Váš

Lezarts,
volný, jako pták při západu slunce.


8 komentářů:

  1. Milá Renatko. Já mám problém, jen když komentuji z mobilu, ale jinak ne. Změnila se jen grafika komentáře, ale jinak funguje normálně. Zřejmě máš problém s přihlášením. Pokud máš účet Google, tak by problém být neměl. Jinak krásné fotografie jsi pořídila
    Také mám toto období moc ráda. Měj se hezky a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Renatko , ty poslední řádky Vašeho příspěvku - nádherné.
    Přesně tak to cítím i já. Také mám zahrádku a jelikož přijíždím z práce až po půl páté, tak se na ni dostanu až po šesté hodině .Zrovna včera jsem si říkala, že na zahradě jsou stejně nejhezčí večery! Všechen ruch už utichne, člověk tak aspoň může vnímat zpěv ptáčků a kochat se všudypřítomnou jarní zelení! Nejlepší balzám na nervy, jaký znám !!! Krásný víkend.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky z krásné přírody))) Přiznám se, že i já jsem rozčarovaná(((( i ze mě je dost často anonym a moc mě to štve. Z tabletu mi nejde komentovat vůbec. Přeji poklidný víkend. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. No, hrají tu s námi poněkud nerovnou hru... Sna se to zlepší.
    Renatko, chyběla by si mi.
    Děkuji za krásné fotky a přeji příjemné jarní dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky. U nás poblíž taková záplava sakur není, spíš jen jako solitéry v zahradách je možné je vidět. Ale i tak je to prostě nádhera.
    Fakt by byla škoda, kdyby jsi blogování opustila.
    Hezký den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Renátko, žádné dezertování se nepřipouští, ale vnoučkovi se věnuj co nejvíc. Vždy se těším, co nám komu napíšeš. Pa Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Renatko, všechno jsem viděla, četla, obdivovala a byla unešená tvým krásným tvořením. Jsem moc ráda, že s tebou redakce udělala tak krásný článek. Moc ti to tam sluší. Posílám ti velkou gratulaci. Moc se mne líbí tvé vyšívání boutis - zase jedna velká inspirace :-) Měj se moc hezky a užívej si tvé babičkovské role. Je krásná viď. ♥

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.