středa 18. května 2022

Co kdyby jsme se potkali…

 


…???

Kdy? Jak se vám to bude hodit.

Kde? U mě doma, přesněji na stránkách časopisu Krásný Rok.

Proč? Možná pro inspiraci něco tvořit.





.

Váš

Lezarts

P.S. 

Vzkaz pro Ivu: protože mi nejdou vkládat komentáře na tvůj blog ani na můj, píšu ti zde.

Děkuji za bleskurychlou reakci a jsem ráda, že je to pro tebe inspirace. V případě konzultace víš kde mě najdeš☀️

6 komentářů:

  1. Krásné!
    Moc ráda zajdu!
    Renatko, měj pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Včera mi přišel Krásný rok. Neměla jsem čas si k němu sednout a teď čtu Tvoje větičky. Honem jsem běžela listovat v něm. Je zajímavá technika.
    Jsi prostě moc a moc šikovná ! Ale to já vlastně vím od doby, kdy jsem nakoukla na Tvůj blog.
    Měj se hezky a ať se stále daří !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Renatko, časopis Krásný rok odebírám, k prohlédnutí posledního čísla jsem se ale dostala až dnes - a objevila článek o Tobě. Udělal mě velikou radost ! Moc Ti to na fotografiích sluší a ukázky Tvé tvorby jsou úžasné, máš můj obdiv. Měj se hezky, zdraví Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko, pokud nemáš účet Google, tak asi budou problémy trval dál. J8 jsem měla problém jen na mobilu, protože jsem používala prohlížeč od "Seznam.cz". Ale stáhla jsem si Google a už mi to zase funguje. Měj se hezky a přeji Ti, ať se Ti dobře daří.

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, to jsem ráda. Nový rok mi leží vedle postele, ale ještě nepřišel jeho čas. Nějak zatím tahám za kratší konec. Tak dneska večer se s ním a s Vámi potěším. Děkuju. Eva

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.