středa 8. června 2022

P.S. Krásný Rok…

 

🌸🌸🌸

… určitě si každý hned neběžel tento časopis koupit. Proto dnes předvedu, že i krom předvedení ukázky ruční techniky, tak úplně nenechávám šicí stroj mizet pod nánosem prachu! 

Měla jsem chuť zpracovat různé zbytky látek. Inspirována pinterestem, jsem se pustila do “swapové” techniky. Laicky řečeno, rychle a “zběsile”zpracovat co zbytky umožní.

A zde je výsledek. Dostal název

“Váza plná tulipánů”

Vymýšlení jména bylo lehké…náhoda tomu pomohla … uhodnete proč? 

Fotografie vám určitě napoví.

.


Bylo poprvé rozhodnuto dětmi, že můj patchwork má zůstat užitkovou součástí dekorace našeho interiéru. Aniž bych to měla při šití v záměru, krásně si “sednul” s malým sofa🙂. Je faktem, že hezky oživil verandu a pohled na něj a jeho barvy mi připomíná rozkvetlé květy… nejen tulipánů v naší zahradě.


 



.


Snad vás pohled na tu” změť barev” potěšil, jako mě a těšíte se z každého dne plného barev! Vždyť…
… nikdy, nic není jen černo-bílé☀️

Váš

Lezarts,
už v barvách léta🌸


10 komentářů:

  1. Renátko, už k tobě na blog chodit nebudu, bože, jak se cítím nepatrná vedle takové práce! Jo, celý život jsem háčkovala, pletla ( kdysi i chlapům hlavu ) a šila a teď, na stará kolena, už jen lenoším. Jsi šikulka a tohle bych tedy nesvedla. Pac a husu Jiřina z N.
    ( neboj, vlk taky sliboval )

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko, tleskám ! Přesně takový patchwork jsem obdivovala na výstavách . Pokusila jsme se před léty o jednoduchý, neprošívaný, na pár dětských dekách pro miminko a je to teda velmi precizní práce! Na sofa padne jako p...na zadek;-) Nedivím se, že pohled rozzáří tvojí tvář. Tak ať se i nadále daří !

    OdpovědětVymazat
  3. Renatko, je překrásná!
    Měj jen krásné dny. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je tedy parádní kousek a hodně mu to na daném místě sluší.
    Je za tím kus velké práce.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Renatko, tak to se opravdu povedlo. Já a šicí stroj, to nejde dohromady, neumím to, ale speciálně patchwork obdivuji. Když se mi něco líbí, musím investovat. Jsi fakt šikovná 😮👍

    OdpovědětVymazat
  6. No páni))))nádhera. Ta kombinace barev je úžasná.
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Renatko tak to je paráda. Krásné barvičky a určitě velké oživení verandy. Měj krásné léto. Iva

    OdpovědětVymazat
  8. To jsem psala já - nemohu si zvyknout na nové fígle Googlu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.