pondělí 17. října 2022

Chlubím se chlubím…


…, cizím peřím😁, nemá se to, ale já musím!

Minulý týden mi přišel balíček, bylo to překvapení a navíc na můj svátek. Po otevření jsem nevěřila svým očím…

Uvnitř karabice trůnila nádherná, sametová dýně a nákupní taška. Nevěříte? Tak tady máte důkaz.






.

To nejdůležitější nakonec. Odesílatelkou a autorkou je Eva z blogu

www.nitkymehozivota.com

Tímto Evě děkuji, za milé a krásné překvapení k svátku, odměně o které jsem neměla tušení, kterou vypsala na oslavu výročí svého blogu❤️

Že mi to chlubení prominete?!

Váš


Lezarts,

užívající si dárku🎃


10 komentářů:

  1. Renatko, dostala jsem stejnou krabici a udělala mi velikou radost!
    Přeji hezké dny a dodatečně všechno nej k svátku! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Taška je překrásná a dýně je taky zajímavá!

    OdpovědětVymazat
  3. Překvápko, když je tak pěkné a nenadálé, musí zahřát u srdce.Asi jsi byla moc hodná a Hela také.
    Užijte si, děvčata, dárky ve zdraví. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  4. Nečekaný a navíc pěkný dárek, to je pak radost dvojnásobná 😊😉

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné překvapení. Evka je moc šikovná. Přeji krásné dny. Eva
    http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Renatko, dárek je moc milý a vždy potěší. Je krásný a máš radost a to je důležité. Měj se moc krásné a dodatečně ti přeji všechno nejlepší k svátku.

    OdpovědětVymazat
  7. Nečekaný dárek vždy hodně mile zašimrá u srdce. Eva je moc šikovná, její šití opravdu obdivuji. A tobě udělalo velikou radost a tak to má být. Potěšit se navzájem je tak hezké.

    OdpovědětVymazat
  8. Víja
    Krásné chlubení. J.

    OdpovědětVymazat
  9. To jsem ráda, že jsem ti udělala radost. Ten svátek, to bylo neplánované překvapení i pro mne... Jasně, že jsem měla trochu trému, jedné z předních dam českého patchworku poslat něco šitého... tak snad jsem si ostudu neuřízla... víš, že jsem právě z tvých rukou dostala na první PPM přihlášku do BPK? ;-)
    Krásné dny, a děkuju za sdílení
    Eva

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.