pátek 21. října 2022

Pozvánka na neobyčejnou výstavu…

 '

Už na vás padá splín z podzimního času? Mám zajímavou pozvánku na tento w.e., jak spolehlivě zahnat chmury a přenést se zpět do tepla a exotiky a navíc zažít estetickou podívanou?! 

Tak určitě nepropásněte tuto mezinárodní výstavu!!!

(Navíc jen vyběhnete z Metra stanice Ládví a jste rovnou v exotickém ráji ☀️)

Váš

Lezarts

🐚🐚🐚
.





8 komentářů:

  1. Super nápad, zrovna jsem si, Renátko, říkala, jestli zítra s Janou neodvoláme úmysl někam vyrazit.
    A co že má Bureš ulici, já jsem myslela, že ho Pražáci rádi nemají, hihi. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  2. No, napadlo mě něco podobného, jako Jiřinku :o)!
    Renatko, díky za lákavou pozvánku, mušle a lastury mě fascinují, mám jich spoustu v koupelnách...
    Přeji hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Renatko, taková výstava by se mě moc líbila. Moře miluju, ale jsem nemocná. Měj se hezky, psala jsem Ti mail. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. To bude určitě krásná výstava, jenže když ta Praha je pro mne tak trošičku z ruky.
    Pohodový víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Škoda, že je jen víkendová, tenhle víkend už to bohužel nestíhám. Ale tip je to bezva.

    OdpovědětVymazat
  6. Renato, díky za tip, možná zítra využiju 😀

    OdpovědětVymazat
  7. Lastury jsou jistě moc hezké. Mám jednu, kterou mi přivezl syn, a pár drobných od vnuček. Ty mám u květin. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
  8. Renátko, dnes jsem tam s kamarádkou byla a za pár dní bude na mém blogu. Bylo to pěkné! Děkuji ti. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.