neděle 23. října 2022

Podzimní foto-výzva 1…



…kterou vyhlásila Jára

https://fotojaradu.blogspot.com/2022/10/podzimni-foto-vyzva-barevny-podzim-2.html

🍁🍁🍁

… jak jinak, 

z náší zahrady.

Mám to hodně snadné, zahrada mi tu podzimní paletu hází přímo do oken. Stačí vzít telefon a fotit. Kdyby jste měli dojem “deja vue” tak se nelekejte, zatím podzim stále funguje na vzdory světovém chaosu i v naší zahradě.

Když zasvítí na tu podzimní paletu sluníčko, je to neodolatelný pohled, který se nikdy neokouká!! 


.


Jedinou vadou na kráse jsou závěje listí a jejich úklid🤪





Váš

Lezarts,

sedlajíc každý den hrábě😅


12 komentářů:

  1. Renatko, fotky jak úžasného parku. O tvé nádherné zahradě dobře víme a myslím, že se všichni kocháme každou fotkou.
    Je to nádhera!
    Moc tě zdravím, hrábím zdar! Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko, to jsou moc hezké fotografie z Tvojí krásné zahrady i To naaranžování je moc pěkné. děkuji Ti za účast a přeji Ti krásné dny hlavně ve zdraví. Odkaz přidávám na můj druhý blog, tedy zde: https://duchjara1.blogspot.com/2022/10/podzimni-foto-vyzva-odkazy.html

    OdpovědětVymazat
  3. Já se moc ráda brouzdám listím, kopami listí, hromadami listí :-))). Jen ne na naší zahradě. Máš doma krásný podzim Renatko.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné barvy a hlavně obdivuji tu zahradu.Jako nádherný park.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  5. Tvoje zahrada, to je vlastně takový krásný park. V parku mají na úklid lidi, ty je nemáš? 😀😁

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké fotky ze zahrady. Podzim u vás funguje prefektně :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky z tvého úžasného místa))))

    OdpovědětVymazat
  8. Renatko, zdravím. Už jsem Ti sem jeden komentář psala a zase zmizel... Máš krásnou zahradu v každém ročním období, tedy i na podzim ! Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.