pátek 15. září 2023

Téměř šifra mistra Leonarda…

 

…1; 20; 30; 35; 65; 70; 90.

Jestli chcete vsaďte  si je, ale není to nabídka na “tutovku”, jsou to pouze šifry, které jsou od začátku jara důvodem rodinných oslav. Něco už proběhlo, něco probíhá a něco se teprve uskuteční.

Č: 1 už proběhlo- první narozeniny vnuka. Příspěvek jsem už publikovala.

Č: 20 sice už proběhlo, ale čeká na publikaci.

Č: 30 též proběhlo, ale čeká na vhodné datum publikace.

Č: 35 se bude oslavovat zítra,  možná na něj taky dojde?!

Č: 65 čeká na podzim.

Č: 90 v očekávání na podzimním pořadníku.

Dnes vám však nabídnu jen tu šifru…



Tak to mám za sebou a opět jsem, pro velký úspěch, pokročila do nového desetiletí. 7 považuji za šťastné číslo, snad dokáže, že je to pravda🤓!!!

Umím kde co, jen ne organizování vlastních narozenin, tak to vzaly do rukou děti. Já jsem si opravdu jen užívala.

Velkým překvapením byl dort. O žádných narozeninách jsem se něčeho podobného nedočkala.

 Jak vidno vyplatí se dožít té 70!!!



Vyloženě umělecké dílo a k tomu nejen hezké pro oko, ale i potěšení pro chuťové pohárky!!!


Bylo spousty hezkých dárků a milých hostů!

Dostala jsem krásné kytice, nejvíce mě zaujala nová odrůda plných Lilí, bez pestíků. 


Teď už mi jen zbývá dělat vše proto si to  užít a přežít, pokud možno bez ztráty květinky k dalším narozeninám😅

Váš

Lezarts






10 komentářů:

  1. Renato, já jsem si od listopadu na tu sedmičku už docela zvykla. Zatím je to v pohodě, budou jen doufat, že to nějaký ten rok ještě vydrží. Vítám do klubu a přeji moc a moc zdraví, pá 🥂💐

    OdpovědětVymazat
  2. Renatko, ze srdce gratuluji, obdivuji dort a podle fotky by ti to číslo nikdo nehádal! Moc ti přeji jen šťastné a spokojené roky!
    S láskou, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Je vidět, že jsi oslavu měla moc pěknou. Dort jsi tedy dostala krásný. Přeji Ti do dalších let všechno nejlepší, hlavně hodně zdraví !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Renatko dodatečně vše nejlepší k narozeninám, hlavně hodně zdraví. Na fotografii Ti to moc sluší ! Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. 70???? Není možné !!!! Ale jestli joooo, tak přeji hodně zdraví, pohody , úsměvu a radosti ze života💐🍷🎂
    A dort je úžasný. To spojení s květinou je nádherné.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Renatko: za 1.) Moc ti to sluší
    za 2.) Věk je jen číslo
    za 3.) Přeji Ti hlavně hodně zdraví, štěstí, lásky, pohody a spokojenosti. 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹
    Také už dva roky táhnu na zádech sedm křížků a tak to musíme brát, jak to jde...užít si každý den.

    OdpovědětVymazat
  7. Thanks for the time and effort you've put into this blog

    OdpovědětVymazat
  8. Renatko, moc gratuluju! Oslava byla jistě krásná. Dort je úžasný. Jen tu číslovku nějak popletli. Tam musí být minimálně o jednu 10 méně!

    OdpovědětVymazat
  9. Renatko, dodatečně ti přeji hodně zdraví, štěstí a lásky a radosti ze života a vnoučka. ♥

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že se vám na mém blogu líbilo a zanechali jste o tom stopu.